Löjligt.Han pratar som en retard även på sitt modersmål.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Löjligt.Han pratar som en retard även på sitt modersmål.
Du menar med inlevelse och glädje?
Svensken pratar med hängande mungipor utan glimten i ögat.
Vilket är bättre? Jag tycker helt klart fler borde anamma Haydens positiva aura och känsla i sitt prat.
Men fattar inte hur det ska kunna bli en säker bana när de har 2 svängar på ovalbanan. Finns väll inga avåkningszoner där utan bara betongmur...
\Masonit
Jag förmodar att en stor anledning till att köra F1-banan baklänges är att få ned hastigheten ut på ovalen.Gissar att banbredd & framförallt bankingen kompenserar... man stannar nog ganska snabbt om man kasar uppförbacke.
Det är klart att du kan avgöra vad och vem som är löjliga. Jag tycker Hayden är extremt jobbig att lyssna på eftersom 50% av hans meningar består av "you know".3061240Löjligt.
Nej. Jag menar att han säger you know hela tiden, inte hela men nästan.3061122Du menar med inlevelse och glädje?
Svensken pratar med hängande mungipor utan glimten i ögat.
Vilket är bättre? Jag tycker helt klart fler borde anamma Haydens positiva aura och känsla i sitt prat.
Du sa att han verkade utvecklingsstörd. Löjligt, vilket du säkert håller med om.Det är klart att du kan avgöra vad och vem som är löjliga. Jag tycker Hayden är extremt jobbig att lyssna på eftersom 50% av hans meningar består av "you know".
Nej. Jag menar att han säger you know hela tiden, inte hela men nästan.
Förutom sin bokstavliga betydelse kan ord användas för att beskriva något bildligt. Du förstod säkert att jag inte använde ordet i dess bokstavliga mening utan för att på ett tillpstesat sätt beskriva något, som tex ett torftigt spårk och hur det påverkar hur en person framstår.3064002Du sa att han verkade utvecklingsstörd. Löjligt, vilket du säkert håller med om.
En västgöte säger "du vet" efter allting. Det kan man ju välja att störa sig på eller acceptera som talspråk.
Om man identifierar sig tillräckligt starkt med en amerikansk GP-förare kan kritik mot denne uppfattas som personlig. Så ta det varligt med dina forumuleringar om Hayden så att du inte sårar tredje part.Spännande att en av SHs största språkpoliser är så accepterande och tolerant mot avvikelser i talspråk men inte i skrift.

Jag lyssnar hundra gånger hellre på en amerikan än valfri GP-förare som på 10 år inte lyckats lära sig mer än "aj traj påousch, batt nå gripp. Tank jo".Förutom sin bokstavliga betydelse kan ord användas för att beskriva något bildligt. Du förstod säkert att jag inte använde ordet i dess bokstavliga mening utan för att på ett tillpstesat sätt beskriva något, som tex ett torftigt spårk och hur det påverkar hur en person framstår.
Spännande att en av SHs största språkpoliser är så accepterande och tolerant mot avvikelser i talspråk men inte i skrift.
Note to self:Om man identifierar sig tillräckligt starkt med en amerikansk GP-förare kan kritik mot denne uppfattas som personlig. Så ta det varligt med dina forumuleringar om Hayden så att du inte sårar tredje part.
Det beror väl på vad jänkaren har att säga.... Jämför att lyssna på tex. Edwards och Nicky Hayden. Skillnaden är total. Jag tycker det är kul att höra ngt annat än 10-12 "Ya ´now" per minut.3064761Jag lyssnar hundra gånger hellre på en amerikan än valfri GP-förare som på 10 år inte lyckats lära sig mer än "aj traj påousch, batt nå gripp. Tank jo".
|
|
Motorsportsalongen i Örebro!
Jag tog en snabb avstickare... |
|
|
Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort
Det är ingen lätt uppgift H... |
|
|
KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”
Rajiv Bajaj, 58, VD för den... |