XT 125 trim?

haha okej;)

Men du har haft den i två år?

Inte funderat på nytt avgassystem?
Eller ngt roligt till den?

Sen tror jag att om man drevar ner den nån kugg där fram så kan man nog klämma ut mer på femmans växel för min orkar inte ritkigt i slutet;)

det är andra men första lagliga sommaren för mig på Xten, avgsystem har ja funderat på men tänker inte lägga ner pengar på ett, göra själv om det blir av då jag bara ska ha den den här sommaren sen byter jag till större.

Roligt till den? först måste jag laga dom skador den har fått efter mina skyltskrap den har fått,

det där med drevning funderar jag på också, låter lättast att fixa farten på den, för om man kan köra 100 i 4ans, så borde man ju kunna hålla 110 i 5ans med lätthet om man drevar den rätt, att hålla 110 annars så måste man ha medvind och bra väder :P
 
precis va ute och körde innan och man kan ju komma upp i 125 i nedför utan jätte problem men på plan mark går den ungefär 105+
 
precis va ute och körde innan och man kan ju komma upp i 125 i nedför utan jätte problem men på plan mark går den ungefär 105+


jo det stämmer, backar är turbo för XT, man märker på en gång om det lutar just lite neråt när man kör :P


på måndag ska jag fara till norge med min xt, där finns det backar :P och dom vägarna är rena orgasmerna för hojåkare, kurvor i dess oändlighet =) som tur är så är hastighetsbegränsningen till 90 som max och det klarar man lätt med en xt och kurvor med xt är underbara :)
 
haha trimmad moppe bara;) men jag har kört massa andra saker men inte ägt dom direkt;)

Har en polare som har en xt600 som jag har kört nåra ggr;) kul som faaan:D
 
jo dom e faktiskt jävligt snygga med;) men jag tänder mer på en r1 eller ngt sånt;) kanske en aprilia svx 550:P
 
det är bättre botten i en 125cc 2t än en 4t :)

jag har då kört massa 125 2t och vissa har bottendrag andra inte, ktm har väl vforce reeds? dom ger ju bottendrag och ktm's 125or är ju dom vassaste, men en 125 4t har mer i botten än en 125 2t, du kanske upplever det tvärtom för en 125 2t är 4 gånger vassare än en 125 4t
 
jag faktiskt köpa en crm 125;) för jag ahr lust att testa någon tvåtakt med;)

Men jag står fast vid att 4takt har bättre botten....

Men men jag är inte speciallist direkt:D

Btw idag är det weels and wings i Varberg fett många mc och bilar ute nu;)
 
ja okej. point taken. fast jag tycker personligen att till exempel en dt har mer botten än en cbr :) fast visst, en nsr har inget bottendrag alls

Kanske, har inte kört nån 125 4takt, men kan mkt väl tänka mig att en dt etc har bättre bottendet skiljer ju så pass mycket i effekt trots allt
 
Nja 4takt har nog bättre fräs på låga varv den sticker ju iväg redan vid 3-6k varv;)
 
Nyheter
Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN

Pressrelease; Visby, 2025-1...

2026 års YAMAHA XSR900 GP

Yamahas Sport Heritage-seri...

Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger

Yamaha Motor firar sitt 70-...

Smarta garageprylar från IVON!

IVON motorcykellyft, 450 ki...

Med ny V-twin och monocoque-ram

Ducati presenterar nya Hype...

Slutstrid i MotoGP

MotoGP-säsongen börjar lida...

CFMOTO V4 SR-RR

CFMOTO presenterade sitt pr...

Honda V3R 900 E-Compressor

Honda V3R 900 E-Compressor ...

Indian Concept Girder – En framtidsvision?

Indian Concept Girder är en...

Yamaha R7 får stor uppgradering!

Yamaha R7 får en nängd uppg...

Back
Top