Jag har problem att få grönt ljus vid korsningar när jag kör husqvarnan. Jag brukar oftast få stå och vänta tills en bil kommer eller köra mot rött ljus!!
. Tog en tur nyss vid 23:00 tiden då det inte är några bilar ute och jag fick fan stå och glo 5-6 minuter vid ett övergångsställe med ljus och vänta på en bil för att polisen stog lite längre bort vid macken och käkade munkar
. Jag har provat att köra fort,sakta,sicksack vid bevakade korsningar men inte fan får jag grönt ljus
.
Hur fungerar bevakade korsningar? Känner dem av metallen? Nån som har tipps på vad jag ska göra för att få grönt ljus!?
Dem enda alternativen jag har är att:
1. Dra en stor plåt efter mig
2. Åka i grupp med andra(Det bästa alternativet men det är inte alltid man har nån att åka med)
3. Sälja skiten
Vill tilläga att detta nästan aldrig händer när jag kör kmx:en(den är lite tyngre).
Ge mig tipps nu!!
.Hur fungerar bevakade korsningar? Känner dem av metallen? Nån som har tipps på vad jag ska göra för att få grönt ljus!?
Dem enda alternativen jag har är att:
1. Dra en stor plåt efter mig
2. Åka i grupp med andra(Det bästa alternativet men det är inte alltid man har nån att åka med)
3. Sälja skiten
Vill tilläga att detta nästan aldrig händer när jag kör kmx:en(den är lite tyngre).
Ge mig tipps nu!!

Last edited:

Får bli nåt i den stilen ifall jag inte får bukt på problemet.