Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Fan va snygg. (eller fronten var väl sådär...)
Påminner om Daytonan
Snigelögonen är väl inget. Kolla på luftintagen/kylarskydden/vad det nu är för nåt framtill på sidorna, ser ut som luftintagen till en jetmotorDen är fräck men f*n va jag stör mig på snigelögonen.

Snigelögonen är väl inget. Kolla på luftintagen/kylarskydden/vad det nu är för nåt framtill på sidorna, ser ut som luftintagen till en jetmotor![]()
the new 1125R has nearly 50bhp more than any Buell before, but promises to retain the earlier bikes’ legendary handling.
........Inte för att jag kört en Buell någon gång, men de är väl knappast kända för att vara smidiga?......
Det vill jag nog påstå att de är. Snabbsvängda men med en lite trött motor är väl vad de flesta testare brukar tycka.
, även om jag har svårt å tro att en 1200-kubikare kan upplevas som legendarisk snabbsvängd. Får väl ta å provköra en helt enkelt 
Om du säger det så, även om jag har svårt å tro att en 1200-kubikare kan upplevas som legendarisk snabbsvängd. Får väl ta å provköra en helt enkelt
![]()
Om du säger det så, även om jag har svårt å tro att en 1200-kubikare kan upplevas som legendarisk snabbsvängd. Får väl ta å provköra en helt enkelt
![]()
|
Di Giannantonio tillbaka som vinnare!
Fabio Di Giannantonio är fö... |
|
|
The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!
Den 17 maj är det åter dags... |
|
|
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!
Foto: Karin Tornblom Pre... |
|
|
|
Allt om MC på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|
Bike på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|