Panajo
Live Free And Ride Hard!
Hej!
Fick provköra en polares KTM 525 EXC nu i lördags. Jag är fast. Hellskotta va kul det var att köra motard! Var ju som en moppe att slänga runt med i kurvorna, bara ut med benet och full spätta
.Suger på att slanga men det kan man ju lära sig. Och det vill jag göra nu, så därför letar jag motard.
Är jag helt
i huvudet om jag vill få tag i en hyfsad motard för runt 20-25K? Har inte hittat nåt vettigt i den prisklassen än men det kanske finns? Och nej ingen sån där shingshongplong 200cc för 20 papp ny. Någon gammal häck som man kan leka lite med och som är hyfsat lättmekad borde väl finnas för dom pengarna eller?
Tacksam för svar!
Mvh Bobby
Fick provköra en polares KTM 525 EXC nu i lördags. Jag är fast. Hellskotta va kul det var att köra motard! Var ju som en moppe att slänga runt med i kurvorna, bara ut med benet och full spätta
.Suger på att slanga men det kan man ju lära sig. Och det vill jag göra nu, så därför letar jag motard.Är jag helt
i huvudet om jag vill få tag i en hyfsad motard för runt 20-25K? Har inte hittat nåt vettigt i den prisklassen än men det kanske finns? Och nej ingen sån där shingshongplong 200cc för 20 papp ny. Någon gammal häck som man kan leka lite med och som är hyfsat lättmekad borde väl finnas för dom pengarna eller?Tacksam för svar!
Mvh Bobby
Last edited:

.