Phat
Ny medlem
Well, jag sitter och har tråkigt i väntan på att hojjen ska komma tillbaka från service (har såklart blivit förseningar...bah) så jag tänkte se om jag kunde fixa lite spännande läsning till mig själv 
Alla människor gillar ju sensationer, annars skulle inte program som t.ex. Cops finnas. Så, även om min fråga är omoralisk osv, bla bla så ställer jag den ändå...
Har du dragit ifrån polisen när de velat stoppa dig för wheeilande, fortkörning osv..?
Vad hände? Var det läskigt? Svetten rann? Tårarna rann (om de nu han upp dig
) ? Adrenalin? Enkelt? Svårt? Blev det en jakt? När avbröt de? Du?
Osv... Kul om nån har en historia på lager.... Kan ju gälla "en polares polare" om man inte vill skriva om sig själv
Alla människor gillar ju sensationer, annars skulle inte program som t.ex. Cops finnas. Så, även om min fråga är omoralisk osv, bla bla så ställer jag den ändå...
Har du dragit ifrån polisen när de velat stoppa dig för wheeilande, fortkörning osv..?
Vad hände? Var det läskigt? Svetten rann? Tårarna rann (om de nu han upp dig
Osv... Kul om nån har en historia på lager.... Kan ju gälla "en polares polare" om man inte vill skriva om sig själv

Sjuk adrenalinkick fick jag, men ville inte stressa och köra fort kändes bara osäkert. Så jag svängde av på en grusväg och körde så hårt jag orkade..