Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Känns som jag har läst det där förut; att du skyller på läsaren när dina inlägg är otydliga....om du läser inläggen igen så kanske poletten trillar ner och du förstår att...
Det är knappast motorkonfigurationen som inte har varit kommersiellt framgångsrik. Honda har helt enkelt varit sparsamma med den. Bara VFR 750/800 och Pan European så vitt jag vet. Dessa har varit och är alltjämt populära modeller; tack vare sina V4-motorer tror jag.V4r har ju aldrig slagit igenom särskilt mycket i Sporthojssegmentet. Honda har ju varit ganska envisa med det tidigare men tvingats ge upp mycket pga bristande försäljning, även om de har VFR800 kvar.
Visst beror försäljningen på utbudet men jag tror inte att V4.or kommer bli storsäljare i framtiden. De exakta orsakerna varför kan vi diskutera tills vi kräks men frågan är om det ger något.Det är knappast motorkonfigurationen som inte har varit kommersiellt framgångsrik. Honda har helt enkelt varit sparsamma med den. Bara VFR 750/800 och Pan European så vitt jag vet. Dessa har varit och är alltjämt populära modeller; tack vare sina V4-motorer tror jag.
Har länge hoppats på en bred sporthoj med fler cylindrar än 2 i v- eller l-konfiguration. Att vara lite annorlunda verkar inte tilltala japanerna annat än på ytan.
Nja, det är oftast bara du som ha problem att förståKänns som jag har läst det där förut; att du skyller på läsaren när dina inlägg är otydliga.
V4r har ju aldrig slagit igenom särskilt mycket i Sporthojssegmentet. Honda har ju varit ganska envisa med det tidigare men tvingats ge upp mycket pga bristande försäljning, även om de har VFR800 kvar.
På 80-talet var det V4 för hela slanten för Honda. Sedan dess är det mainstream som gäller.Jag saknar verkligen en modern 1000cc v4'a sporthoj, ljudet är underbart, toppeffekten borde vara minst lika hög som en rad4'a och förmodligen med ett snyggare register samt smalare. Hoppas bara aprilias hoj inte kommer kosta vansinnigt för mycket..
VF750 var Da Shit inom superbikeracing 83-84. VFR750F vann AMA SBK -86 till -88.På 80-talet var det V4 för hela slanten för Honda. Sedan dess är det mainstream som gäller.
VF 750 F var (i mina ögon) den första sporthojen som påminner om dagens sporthojar. Möjligen i konkurrens med GPZ 900 R. Men jag tror Hondan kom först.VF750 var Da Shit inom superbikeracing 83-84. VFR750F vann AMA SBK -86 till -88.
Rejsvinnare då, wobbelstaket resp. touringmoppe med dagens ögon.
Nja, det är oftast bara du som ha problem att förstå
Problemet för de japanska tillverkarna är väl att en 1000 V4 skulle konkurrera med deras 1000 R4. En tillverkare som Aprilia skulle säkert kunna locka många köpare med en 1000 V4.
Säkert inte eftersom de lär behålla V2-modellerna.Aprilia kommer nog inte göra sin V4:a mer tillgänglig än Ducatis Desmosedici RR.
|
|
Motorsportsalongen i Örebro!
Jag tog en snabb avstickare... |
|
|
Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort
Det är ingen lätt uppgift H... |
|
|
KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”
Rajiv Bajaj, 58, VD för den... |