Ny bankörning på Anderstorp!

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 1000
Nu upprepar vi succén! 2 dagar finns att välja på, den 1/8 och 1/9. Heldagar och mycket körtid! Samma stuk som tidigare körningar. Varmt välkomna till anderstorp!
Anmälan på www.humlansendurance.se

Ja för bövlen. Res er ur hängmattan o gör nått sköj på semestern :tummenupp
Förutom att ni får uppleva årets bästa bandag kommer ni få möjlighet att få autografer av några av sveriges ballaste räserförare, få unika råd av Skalman i stil med "om ni har kommit hit o bestämt er för att kasta er - kasta er för fan själva då o låt bli o sleta me nån annan ut i gruset" samt ha möjlighet att få fjädringen fullständigt bortskruvad av glada men hemlärda besserwissrar ;)

Förutom att ni får uppleva årets bästa bandag kommer ni få möjlighet att få autografer av några av sveriges ballaste räserförare, få unika råd av Skalman i stil med "om ni har kommit hit o bestämt er för att kasta er - kasta er för fan själva då o låt bli o sleta me nån annan ut i gruset" samt ha möjlighet att få fjädringen fullständigt bortskruvad av glada men hemlärda besserwissrar ;)

Jag känner att jag behöver träna lite fallteknik, visar du spår ;)?

Förutom att ni får uppleva årets bästa bandag kommer ni få möjlighet att få autografer av några av sveriges ballaste räserförare,
ja har ju till å me köpt en gammel erf hoj som tidigare ägts av några av sveriges ballaste erf förare. betyder de att jag får halva priset och föråkare hela dagen som visar mig spårval:D (ja de är humlan endurance gamla hoj)

ja har ju till å me köpt en gammel erf hoj som tidigare ägts av några av sveriges ballaste erf förare. betyder de att jag får halva priset och föråkare hela dagen som visar mig spårval:D (ja de är humlan endurance gamla hoj)

Menar du den gamla svarta 750in? Eller var det du som köpte liljekvists hoj? Spelar ingen roll, klart du har vip-rättigheter oavsett.

Anmäld 1/8!
Autograf vill jag ha av dig och spår måste du visa så man vågar sig ner mot 1.45-tider, men fjädringen håller du dig borta från!:D

Anmäld! :tummenupp

Detta ska bli hysteriskt roligt! Har haft extrastatiska drömmar om Anderstorp sedan SM:et! Nu ska det bli spännande att se exakt hur långsamt man kan åka banan runt!

/Marcus

Menar du den gamla svarta 750in? Eller var det du som köpte liljekvists hoj? Spelar ingen roll, klart du har vip-rättigheter oavsett.

hm hette han liljekvist? de gjorde han nog. En gsxr 1000-01a iaf. tror ni körde med den 02-03....

så då får man väl anmäla sig till era körningar...

hm hette han liljekvist? de gjorde han nog. En gsxr 1000-01a iaf. tror ni körde med den 02-03....

så då får man väl anmäla sig till era körningar...

Den hojen körde NRT Classic med säsongen -03 och vann ERF-serien. HET använde den som träningshoj under -04 och -05, med jörgen som ägare. -06 körde bara jörgen med den. Den har kapacitet att runda mossen på 1.38, så nu vet du hur fort du ska köra:tummenupp

Den hojen körde NRT Classic med säsongen -03 och vann ERF-serien. HET använde den som träningshoj under -04 och -05, med jörgen som ägare. -06 körde bara jörgen med den. Den har kapacitet att runda mossen på 1.38, så nu vet du hur fort du ska köra:tummenupp

sedär ja. vi får väl se vad man kan åka för tider. :rolleyes:

Gaah. Det hade vart skitkul och att 1/9 är en lördag är ju inte negativt. Måste se om jag har råd först dock... :(

Anmälningarna droppar in till både 1/8 och 1/9. Många gatåkare så här långt. Får hetsa igång rejskollektivet att börja anmäla sig också. Går inte vila sig i form inför ERF-finalen :)

Ska bli riktigt roligt den1/8.:tummenupp
Hoppas man kan få lite tips och råd av ni som kan.

då var man anmäld å betald till båda dagarna:) hoppas de även kommer mer almänna körningar till anderstorp. helt klart rolig bana.

Så. Anmäld till 1/9:tummenupp ska bli skoj att få köra på Anderstorp igen, riktigt rolig bana..

Ps. Eftersom jag åker på DonQ:s gamla hoj så förväntar jag mig oxå vissa VIP-fördelar :gnissla

Nyheter
Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025