Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Behöver tips på bra kurviga vägar i Göteborgs området!! Helst innan 11 imorgon...& så ska det helst vara en del sevärt längs dessa vägar oxå![]()
Behöver tips på bra kurviga vägar i Göteborgs området!! Helst innan 11 imorgon...& så ska det helst vara en del sevärt längs dessa vägar oxå![]()

Den absolut skönaste vägen jag hittat i göteborgsområdet är den mellan Fjärås och Sätila runt Lygnern. Finns väl inte så många turistattraktioner där men naturen är mysig. Enjoy![]()
Den e grym![]()
. Men jag håller med om att den är lite rolig ändå hehe. Annars istället för att ta höger mot Fotskäl efter Sätila, fortsätt rakt fram mot 156:an när ni kommer till stora korsningen på 156:an kör rätt över bara mot Seglora. Följ vägen bara när ni kommer till Hyssna rakt fram förbi kyrkan där. En riktigt kurvig å rolig väg! Mynnar ut på Borås vägen mellan Kinna å Borås. Antingen kör man höger mot Kinna/Skene eller vänster mot Borås. Tar man höger där kör igenom Kinna/Skene ta vänster vid rödljusen mot Svenljunga sen tar ni av höger mot Öxabäck/Torestorp inte säker på skyltning. (å andra sidan tänker jag inte på skyltnamn kör bara å hoppas på att vägen är rolig
Nyhem - Väne Åsaka ... eller hette det Nygård![]()
Du tänker kanske på Gärdhem?? Nygård ligger vid Lödöse: )![]()
|
Finslipning av Ducati-crossarna till 2027
Pressrelease, Borgo Panigal... |
|
|
Nytt i MotoGP till 2027
MotoGP inför nytt helgforma... |
|
|
Fyra nya Triumph-modeller
En helt ny Bonneville T40, ... |
|