Tippa WSBK-Misano *** Spoiler ***

Bring it on!

BTW: Var det inte Rossi med rödhjälm och Yamaha-tröja som de zoomade in under första racet vid en däckstrave?
Tyckte precis att det såg ut som Rossi... :va

Japp det va rossi .....

Han stod även i kurvan där Biaggi hakade ihop med Haga :gnissla

BTW: Var det inte Rossi med rödhjälm och Yamaha-tröja som de zoomade in under första racet vid en däckstrave?
Tyckte precis att det såg ut som Rossi... :va

Japp! d va Valentino, o det såg nog alla direkt utom kommentatorerna som svamlade om att d måste va en känd person! Samt att nu har Max avslöjat vad han o Pedrosa har gemensamt.

Supersport sänds nu på vanliga Eurosport, Superbike lopp 2 sänds kl 15.30 på Eurosport2, repris på Eurosport kl 19.30

Knasiga förare, tillbringa en ledig helg med att titta på racing :D :D Jo, jag såg också att det var Rossi...

Kul att de lyckas skjuta två motorer samma dag. Först MV:n i Superstock och nu Duccen i Supersport. Grymt med en massa avbrott. :mad:

Ot:

Nån som varit på banan och kan tipsa om bra plats att va publik på?

Planerar att dra ner på hojen till GPt den 2a september.

Nu börjar vi känna igen Biaggi. Trist med krascher, dock. Jag tror Toseland får svårt att hålla undan för Bayliss över säsongen.

Synd att Haga inte kunde vara med i andra racet för då hade han varit minst trea och Toseland sexa vilket inneburit ett ännnu tightare mästerskap.

Synd att Haga inte kunde vara med i andra racet för då hade han varit minst trea och Toseland sexa vilket inneburit ett ännnu tightare mästerskap.
Vilket lopp såg jag? Inte samma som dig misstänker jag, för det jag såg på Eurosport2 var Haga med och bättre än trea.

Jävligt synd att Haga krashades ut av Biaggi. Det verkar luta åt Bayliss eller Haga i totalen.

Förresten, fan vad bökiga superbike-hojarna ser ut jämfört med MotoGP-hojarna i kurvorna.

3007188 Vilket lopp såg jag? Inte samma som dig misstänker jag, för det jag såg på Eurosport2 var Haga med och bättre än trea.
Eftersom jag kikade på live timing från det andra racet refererade jag till det första racet som det andra. Smart va? :D
Shit vad synd att haga inte kom tvåa i race 1 för då Toseland och Haga legat helt lika i totalen om jag räknat rätt... ( Haga 20 pinnar till och Toseland tre pinnar färre) :mad:

3007422 Så Toseland som leder med 21 poäng har ingen chans längre eller hur resonerar du?
Eftersom han succesitv tappat sin ledning så känns ju Haga och Bayliss starkare just nu, trenden går åt fel håll för Toseland. Det måste du väl hålla med om?

Eftersom han succesitv tappat sin ledning så känns ju Haga och Bayliss starkare just nu, trenden går åt fel håll för Toseland. Det måste du väl hålla med om?
Precis så jag menar. Toseland har inte hängt med de senaste racen. Men visst, det kan ju vända.

Nja, rätt håll går det ju inte åt men de flesta förare/team har ju svackor och jag tror att det är alldeles för tidigt att räkna bort JT. I dag hängde inte hojen med så vi får hoppas att Ten Kate får till ett bättre paket till nästa race.

Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck

Bridgestone har presenterat...