ragge86
Krashkung
Någon som vet vad bromshandtag, gashandtag och höger fotpinne kostar ? hade en liten marksyning igår 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ta fram din parts manual så att du kan se artikelnummer till de saker du söker pris på och så söker du sedan på Karlströms Motor i deras sökfunktion över Husaberg och KTM delar.Någon som vet vad bromshandtag, gashandtag och höger fotpinne kostar ? hade en liten marksyning igår![]()
Nice, jag skulle tagit en kik på din vid tillfälle.
Någon som vet vad bromshandtag, gashandtag och höger fotpinne kostar ? hade en liten marksyning igår![]()
Skulle väl kunna gå för sig... Dock så är min i akut behov av diverse nya packningar i toppen så den står för tillfället...
Fotpinnen är sinnessjukt dyr -svetsa!
Skulle väl kunna gå för sig... Dock så är min i akut behov av diverse nya packningar i toppen så den står för tillfället...
Fotpinnen är sinnessjukt dyr -svetsa!

Yamaha original -07 -> 1800 spänn. FÖR EN FOTPINNE![]()
Haha, störtlöjligt! Hur f*n är det möjligt? Iof så är det väl "exklusiv" aluminium vi snackar då, Husa/KTMs är ju i simpelt bonnjärn![]()
Jag kommer svetsa mina pinnar många gånger innan jag köper nya!
Sitter och klurar lite på serviceintervallerna på husan, rekommenderat är var 15:e timme, bör man vara noggrannare? Jag tänkte serva var 10:e.
Dom flesta servar väl vart 5:e timme?
Intervallerna var ju var 5:e timme tidigare. Nu rekommenderas 15.
Står inget om oljebyte var 5:e timme på -07.Kolla en gång till i boken.vad är det för service intervall du menar eg ?? ventiler är ff var 10e timme och oljebyte var 5e. ÄVEN på 06 och 07 !
Du har nog fyllt på lite för mkt olja gissar jag. Och/eller kört en hel del på slangenHar beställt OBDVT-nålen och munstycken. Kollar på sprängskissen, är det bara att flytta över clipset och muttern från den gamla nålen?
Jag har lossat förgasaren så bara elsladden och gasvajern är kvar, har liksom lagt fuggen på blocket. Tar ni loss hela fuggen från hojen eller funkar det bra att låta den "hänga kvar"?
Tog bort luftfiltret oxå för att kolla läget, det var fuktigt/blött med olja i ramen från vevhusventen, så pass att det rann ut lite när jag tog av luft-gummibälgen från förgasaren. Har varken klotat eller kört mkt på slangen...
Blir nog att dra vevhusventen till ett uppsamlingskärl.
Tips på det? Vanligt med så "mkt" olja där?
Något annat att tänka på?
|
|
Katalogen börjar ta form!
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
KTM och Husqvarna återkallelser
Pressreleaser från KTM och ... |
|
|
Provkörning pågår: KTM 1390 Super Adventure S EVO
Vulkanen Teide vakar över o... |
|
|
Äventyr i Algeriet
I januari åker Allt om MC t... |
|
|
Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO
I ett maffigt bergsområde, ... |
|
|
Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO
I ett maffigt bergsområde, ... |
|
|
Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Direkt från Teneriffa! Förs... |
|
|
CIAO ITALIEN!
Pressrelease från KTM: ... |
|
|
Nu jobbar vi med Katalogen!
Idag startar vi det digra a... |
|
|
Nu jobbar vi med Katalogen!
Idag startar vi det digra a... |