Nu e det krig..

hojbrud

Snigelgruppen
Gick med
4 Feb 2005
Hoj
Såld!! Z1000-06
Ja det e inte så farligt som det låter..¨

det är ett litet intrern krig här på jobb.:D :D
och nu har de till och med dragit in mig, och jag som bara är inhyrd...:D :D :D

de jävlas med varandra och nu har de dragit in mig och jävlas med mig. så nu ska jag ge igen..
men med vad???

jag e riktigt nära på att köpa surströmming och öppna på hans kontor (säljchefen e den värsta busen)

men man kanske kan hitta något mindre elakt hahahahaha..

har du något tips som man kan jävlas med??
ge mig dem så ska vi se vad det blir.. något måste göras.. hihihi

tack för tipsen..
jag vet att barnet finns innom dig släpp ut det en liten stund:)

Ring Polisen och tipsa om att han säljer heroin på sitt kontor.

Om du vill vara elak så gömmer du lite i hans låda innan de kommer.

Vilken nivå ligger skämten på? Vad har folk råkat ut för innan?

Är det förstörande skämt, tex veckorapporten i dokumentförstöraren? Eller mindre elaka, nyspulver i kaffet?

På tal om det, koffeinfritt resten av månaden och se om någon märker nått?:tummenupp

Ring Polisen och tipsa om att han säljer heroin på sitt kontor.

Om du vill vara elak så gömmer du lite i hans låda innan de kommer.

haha så elak kan jag inte vara..

han satte ju faktikst bara en pruttmaskin under min stol.. och han hade en fjärrkontroll i fickan.. BUSEN:D :D :D

Vilken nivå ligger skämten på? Vad har folk råkat ut för innan?

Är det förstörande skämt, tex veckorapporten i dokumentförstöraren? Eller mindre elaka, nyspulver i kaffet?

På tal om det, koffeinfritt resten av månaden och se om någon märker nått?:tummenupp

det e väl mer som ommöblering av varandras kontor,
vända darot skärmen(som faktiskt e ett litet roligt knep prova själv tryck. "ctrl+alt+(pil ner)" hihi)

eller lite sånna saker..

Last edited:

han satte ju faktikst bara en pruttmaskin under min stol.. och han hade en fjärrkontroll i fickan.. BUSEN:D :D :D

vända darot skärmen(som faktiskt e ett litet roligt knep prova själv tryck. "ctrl+alt+(pil ner)" hihi)

eller lite sånna saker..

Pruttmaskin!? Vart köper man en sådan!?

eller lite sånna saker..

fyll någons kontor med ballonger :tummenupp tidsödande men roligt :D

(dator grejen funkar bara på några intel kort :gnissla )

tack för tipsen..
jag vet att barnet finns innom dig släpp ut det en liten stund:)

Jag brukar jävlas med en kollega genom att tejpa fast hans mus på bordet, o tangetbord i jobbiga vinklar, tejpa fast saker på hans kaffekopp osv osv

(limma vill man göra men då går det nog för långt...)

sätt en dubbelhäftande tejpbit under musen o sätt den i en jobbig vinkel, det sitter lite bra för att man ska svära iaf :)

om du har två kollegor som sitter brevid varandra o de har möss med tråd, byt sladdar, o till skärmarna oxå! ganska kul om ena klickar som fan o det händer inget på hans dator, men på kollegas dator ändras allting haha

annar finns klassikern: skapa en mapp på datorn skrivbord och döp den till böporr eller liknande, ta ett screenshot, radera mappen och sätt screenshotet som bakgrundsbild :) försvånansvärt många har stort huvudbry när de inte kan markera mappen :)

Oj oj...det här är min typ av tråd helt klart!

1. Köp mycket riktigt en surströmming eller annan typ av fisk och tejpa den på undersidan av chefens skrivbord. Det kommer ta ett bra tag innan han hittar vad det är som stinker. Vet en chef på Asea Skandia som höll på att bryta ihop totalt pga det här buset en gång i tiden. Han åkte till och med hem och bytte underkläder :D

2. Om du jobbar på kontor och två personer sitter med sina datorer nära varandra så kan man switcha skärmsladdarna på datorerna så person 1's skärm går till person 2's dator och vice versa. Snällt men kul.

3. Köp en rulle plastfolie och gå in på en av toaletterna. Lyft upp lock och ring och spänn på plastfoliet över toalettstolen. Lägg ner lock och ring och skruva sedan ur glödlampan. Great Success!

4. Baka hembakt med rikligt med laxermedel till fredagsfikat. Lås alla toalettdörrar utifrån med skruvmejsel medans kollegorna fikar. Party party!

5. Ring upp fröken UR på din telefon, sätt samtalet på "hold" ring sedan upp chefens nummer och koppla snabbt över ditt vilande samtal innan han hinner svara. Upprepa med jämna mellanrum under dagen.

6. Hämta ett par muggar med vatten från toaletten. Häll ut dom i chefens kontorsstol medans han är på möte eller lunch. Det är sällan nån reagerar på den mörkare nyansen i dynan innan de slår sig ned. Kostymbyxor blir så härliga i stjärten när de blir blöta :D

*funderar vidare*

Jag brukar jävlas med en kollega genom att tejpa fast hans mus på bordet, o tangetbord i jobbiga vinklar, tejpa fast saker på hans kaffekopp osv osv

(limma vill man göra men då går det nog för långt...)

sätt en dubbelhäftande tejpbit under musen o sätt den i en jobbig vinkel, det sitter lite bra för att man ska svära iaf :)

om du har två kollegor som sitter brevid varandra o de har möss med tråd, byt sladdar, o till skärmarna oxå! ganska kul om ena klickar som fan o det händer inget på hans dator, men på kollegas dator ändras allting haha

hahahaha bus mästern här ja..
hahaha fan vad kul.. ska ta med mig dubbelhäftande tejp:)

Oj oj...det här är min typ av tråd helt klart!

1. Köp mycket riktigt en surströmming eller annan typ av fisk och tejpa den på undersidan av chefens skrivbord. Det kommer ta ett bra tag innan han hittar vad det är som stinker. Vet en chef på Asea Skandia som höll på att bryta ihop totalt pga det här buset en gång i tiden. Han åkte till och med hem och bytte underkläder :D

2. Om du jobbar på kontor och två personer sitter med sina datorer nära varandra så kan man switcha skärmsladdarna på datorerna så person 1's skärm går till person 2's dator och vice versa. Snällt men kul.

3. Köp en rulle plastfolie och gå in på en av toaletterna. Lyft upp lock och ring och spänn på plastfoliet över toalettstolen. Lägg ner lock och ring och skruva sedan ur glödlampan. Great Success!

4. Baka hembakt med rikligt med laxermedel till fredagsfikat. Lås alla toalettdörrar utifrån med skruvmejsel medans kollegorna fikar. Party party!

5. Ring upp fröken UR på din telefon, sätt samtalet på "hold" ring sedan upp chefens nummer och koppla snabbt över ditt vilande samtal innan han hinner svara. Upprepa med jämna mellanrum under dagen.

6. Hämta ett par muggar med vatten från toaletten. Häll ut dom i chefens kontorsstol medans han är på möte eller lunch. Det är sällan nån reagerar på den mörkare nyansen i dynan innan de slår sig ned. Kostymbyxor blir så härliga i stjärten när de blir blöta :D

*funderar vidare*

jag gick i alla fall in på rätt ställe och frågade.. sitter här och skrattar.. hahahahahaa:D :D :D :D :D

Last edited:
Ta dig in i hans bil, koppla sedan tutan till bromsljuset.

hejdlöst roligt när dom kör iväg.

Haka låss dörren från gångjärnen och ställ in den i karmen så den ser stängd ut. När chefen öppnar den kommer den falla istället. Funkar bäst om den går innåt och chefens hund är inne på kontoret.

Finns en enklare variant..
Palla upp bilen precis så mycket att dom drivande hjulen inte nuddar backen.

Finns en enklare variant..
Palla upp bilen precis så mycket att dom drivande hjulen inte nuddar backen.

Eller knyt fast en rulle varningsband på bilen och se till att rullen går fritt när han kör iväg. Har man tur blir det en hundra meter innan den går av.

Sen kan man ha kul med lite PL400.
Man kan till exempel limma fast saker och ting i taket på kontoret.
Eller på väggarna om man så vill.

- Klä in kontoret med aluminiumfolie, klockrent medan han är på semester...
- Om bilen hans har en ledig plats bredvid, ta en domkraft med hjul (alt lite inlånad handkraft) och ställ bilen på tvären över båda rutorna, lysande är om den bara precis får plats på tvären mellan övriga parkerade bilar, filma och lägg på intranätet...
- Variation på domkraftvarianten, flytta hela bilen till annan p-ruta lagom långt bort, filma och lägg på intranätet...

:)

Nyheter
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026

20-årige australiensaren Wi...

Alltid redo för regn

Håll dig torr på hojen – ny...

Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours

Pressrelease från Bridgesto...

Publikrekord under World Ducati Week

Ducati slog publikrekord un...

Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Back