Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Fråga om man vill skjutsa en liten kille "6år" får han sitta framför mig ? eller måste man sitta bakom ?
Jag skulle nog satt han framför. Å andra sidan skulle det inte bli någon långåkartur utan framochtillbaka en liten raka och kanske någon kurva. Sen får du bjuda på en skjuts då han blivit lite äldre och håller i sig själv där bak
edit: Hurvida man "får" eller inte vet jag dock inte tyvär, bara personlig åsikt.
Jo det är väll så det får bli, han får åka fram de gånger han fär följa med![]()
Jag brukar ta barnen (en och en förståss) framför mig, händerna på tanken och fötterna på mina fötter, funkar hur bra som helst förutsatt att man tar det lugnt förståss... Har tagit små svängar på 4-5 km i typ 45km/h och dottern har slalomhjälm och glasögon... Går bra!!!!
Jo så här såg det ut när vi åkte idag
Fråga om man vill skjutsa en liten kille "6år" får han sitta framför mig ? eller måste man sitta bakom ?
|
Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige
Äntligen är frågan om vem s... |
|
|
|
Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”
Harley‑Davidson drar igång ... |
|
Di Giannantonio tillbaka som vinnare!
Fabio Di Giannantonio är fö... |
|
|
The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!
Den 17 maj är det åter dags... |
|
|
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!
Foto: Karin Tornblom Pre... |
|
|
|
Allt om MC på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|
Bike på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|