Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Säkert inte. Liksom vi inte har Frihetsgudinnan i Jönköping, Niagarafallen utanför Uppsala eller ser så många Chevrolet på väg till jobbet. Ändå vet vi vad det är.flat säljer kanske inte så bra "over there"![]()
![]()
Jag träffade två finskor på en pub i Glasgow för några år sen. Dom kunde samtliga svenska kungar från Harald Blåtand å framåt, sånt lär man sig i skolan där. Jag vet ungefär vad våran nuvarande heter, å att Finland, hmmm, har president?Säkert inte. Liksom vi inte har Frihetsgudinnan i Jönköping, Niagarafallen utanför Uppsala eller ser så många Chevrolet på väg till jobbet. Ändå vet vi vad det är.
Det kändes ganska pinsamt 
... trött på europeer som tror dom är så mycket smartare änn amerikanerna.. hitta mig en skandinav som kan namnen på alla 50 stater i usa..
tycker inte det är så konstigt att dom inte kjänner till en liten biltillvärkare från italien som inte säljs i usa... trött på europeer som tror dom är så mycket smartare änn amerikanerna.. hitta mig en skandinav som kan namnen på alla 50 stater i usa..
Ja men nu pratar vi om Simpson-land där man har koll till sin egna stadsgräns...Säkert inte. Liksom vi inte har Frihetsgudinnan i Jönköping, Niagarafallen utanför Uppsala eller ser så många Chevrolet på väg till jobbet. Ändå vet vi vad det är.

Du har inte bara bra minne utan du skriver snabbt också2989601Alabama
...
Wyoming
Vassego

Fiat är ingen liten tillverkare., om än ganska okänd i USA.2989590tycker inte det är så konstigt att dom inte kjänner till en liten biltillvärkare från italien som inte säljs i usa... trött på europeer som tror dom är så mycket smartare änn amerikanerna.. hitta mig en skandinav som kan namnen på alla 50 stater i usa..
Du har inte bara bra minne utan du skriver snabbt också![]()
Wikkipedia är fusk!!Alabama
En massa stater...
Vassego
Precis!Försök att hitta en amerikan som kan namnen på alla delstaterna.![]()
Wikkipedia är fusk!!![]()
Precis Fiat är väl en av Europas största tillverkare av bilar även om de är små här i Sverige. Mest pga av dåligt rykte från -70 och -80 talet pga rost.Fiat är ingen liten tillverkare., om än ganska okänd i USA.
Dessutom borde man kunna läsa versaler äevn om man inte känner till Fiat?
Oj oj oj
tycker inte det är så konstigt att dom inte kjänner till en liten biltillvärkare från italien som inte säljs i usa... trött på europeer som tror dom är så mycket smartare änn amerikanerna.. hitta mig en skandinav som kan namnen på alla 50 stater i usa..

|
|
Motorsportsalongen i Örebro!
Jag tog en snabb avstickare... |
|
|
Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort
Det är ingen lätt uppgift H... |
|
|
KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”
Rajiv Bajaj, 58, VD för den... |