MC i Kungälv

...men räknas inte jag?? :gråta :gråta :gråta :mattias

Visste att ni hatade Stockholmare....jeffla mobbing :rolleyes: :D

Alla får vara med :pannkyss
Är som sagt själv betjäning som gäller på listan. Bara att plutta in sig.

Var det dig jag mötte i säve förut tro? Var en synnerligen välputsad spetta iaf :)
 
Jag mötte en spetta vid tjuvkil igår jag stanna o han fråga efter lite väg "tips/beskrivningar" =P men det va inte Fazer.
 
Alla får vara med :pannkyss
Är som sagt själv betjäning som gäller på listan. Bara att plutta in sig.

Var det dig jag mötte i säve förut tro? Var en synnerligen välputsad spetta iaf :)

Okej´rå...ehh vilken sida om älven bor jag?? :gnissla :rolleyes: :D

Nope...ska tvätta den NU med assistans av mina bikerdöttrar....:D
 
Rätt sida om älven... :)

Precis du bor på rätt sida fazer så du behöver inte vara orolig =P

Alla får vara med :pannkyss
Är som sagt själv betjäning som gäller på listan. Bara att plutta in sig.

Var det dig jag mötte i säve förut tro? Var en synnerligen välputsad spetta iaf :)

Det va säkert samma snubbe jag tjöta lite me =P
Hade han Svart/rött skinställ?
 
Last edited:
Det vimlar just nu av olika åkdon fullastade med fulla studenter som kör runt-runt i vår lilla stad :)
 
*tadaa* Nu for Tarmac förbi, brappade på paralelltwinnens gasrulle vid fartguppet på ytterbyvägen. Skönsång rätt igenom :)

Verkar bestämt som om att jag besitter nästan omåttligt med tid att göra ingenting just nu...

...nä, dags för lite glass på balkongen istället för att sitta här o mögla...
 
Det va säkert samma snubbe jag tjöta lite me =P
Hade han Svart/rött skinställ?

hmm.. minns inte. men han hade ryggsäck

*tadaa* Nu for Tarmac förbi, brappade på paralelltwinnens gasrulle vid fartguppet på ytterbyvägen. Skönsång rätt igenom :)

Tänkte vrida rullen bra mycket längre, men ville inte att frugan din skulle trilla ner från balkongen. :tummenupp
 
Last edited:
Tänkte vrida rullen bra mycket längre, men ville inte att frugan din skulle trilla ner från balkongen. :tummenupp

*ap ap ap* inte skall väl du, med inkörning o allt :)

Men det had varit en syn att se frugan lätta från balkongen av en paralell-ljudstöt-av-rang-bang :)
 
*ap ap ap* inte skall väl du, med inkörning o allt :)

Men det had varit en syn att se frugan lätta från balkongen av en paralell-ljudstöt-av-rang-bang :)

ap ap ap... har faktiskt kört 123mil nu ju. Första service gjord o allt :)
 
Topp 10 worst spammer's i Kay-riva-thread:
1.Lynn 195
2.tarmac 175
3.Ripper 146
4.Gottschalk 88
5.Proudfoot 56
6.Mr_SoaP 49
7.Licious 40
8.Olzon 40
9.Limstift 32
10.desmoquattro 30

...börjar känna att det är lite High-Fidelity-varning nu... men det blir nog fler listor snart... :)
 
Last edited:
Aldirg förr har så många inlägg skapats av så få med då mycket skitsnack!
Keep it up:tummenupp
 
Topp 10 worst spammer's i Kay-riva-thread:
1.Lynn 195
2.tarmac 175
3.Ripper 146
4.Gottschalk 88
5.Proudfoot 56
6.Mr_SoaP 49
7.Licious 40
8.Olzon 40
9.Limstift 32
10.desmoquattro 30

...börjar känna att det är lite High-Fidelity-varning nu... men det blir nog fler listor snart... :)


Jag spammar aldrig :mad: förutom nu då iofs :D
Bra med lite spamm, håller tråden levande, fast ett tag så var det väldigt mycket snack om hästsadlar och läderfett....

Vilken överraskning att Lynn toppar listan :D
 
Jag spammar aldrig :mad: förutom nu då iofs :D
Bra med lite spamm, håller tråden levande, fast ett tag så var det väldigt mycket snack om hästsadlar och läderfett....

Vilken överraskning att Lynn toppar listan :D

Inte jag heller...trodde bara Stockholmsforumet drog till sig såna element...:D :rolleyes:

Det jag däremot ser fram emot är en RIKTIGT samåkningstråd....vad gjorde alla ikväll tex? Jag mördade sniglar :tråkad
 
Inte jag heller...trodde bara Stockholmsforumet drog till sig såna element...:D :rolleyes:

Det jag däremot ser fram emot är en RIKTIGT samåkningstråd....vad gjorde alla ikväll tex? Jag mördade sniglar :tråkad

hehe vi Vi var ut till Skärhamn o bada lite riktigt varmt o gött i havet nu :tummenupp
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top