Slippa slitage på tanksidorna?

Jag har Mag-knigth på min nya 10 och är väldigt nöjd än så länge...
Den som är en tank behå:D

"Jag köpte genomskinlig skyddsfilm av en reklamfirma och klippte ut för att få det att passa, kan säkerligen se bättre ut men det skyddar"

Samma här... Funkar bra. :tummenupp

Måste man köpa online på nätet (http://www.thetankslapper.biz/), eller finns det att köpa i Sverige? Är sidan seriös nog att lämna ut sina kortuppgifter på?...
/Thelinski

Jag använder ovanstående. Fungerar riktigt bra, syns nästan inte och sitter fast ordentligt (jag brukar oftast ha dom på hela säsongen utan att ta bort dom). Dock så är de löjligt dyra med tanke på vad det faktiskt är, några bitar plastfilm... Men det funkar :)

Jag använder ovanstående. Fungerar riktigt bra, syns nästan inte och sitter fast ordentligt (jag brukar oftast ha dom på hela säsongen utan att ta bort dom). Dock så är de löjligt dyra med tanke på vad det faktiskt är, några bitar plastfilm... Men det funkar :)

Vilken av de två filmerna använder du? 3M eller "Tankslapper"?

Själv beställde jag faktiskt från den där tankslapper, förväntar mig plasten när som. Det verkar lite halvkrångligt att "installera", något om en alkohollösning som ska sprejas osv. Kan skriva några rader när det är klart.
/Thelinski

Själv beställde jag faktiskt från den där tankslapper, förväntar mig plasten när som. Det verkar lite halvkrångligt att "installera", något om en alkohollösning som ska sprejas osv. Kan skriva några rader när det är klart.
/Thelinski

De är lätta att installera. Ta en vattensprayflaska och häll i nån droppe diskmedel. Sen behöver du en gummiskrapa för att skrapa bort luftbubblorna under plasten. På vissa ställen kan man behöva en hårfön också för att värma plasten lite så den blir mer flexibel.

Vilken av de två filmerna använder du? 3M eller "Tankslapper"?
"Tankslapper", den fäster utan lim och sitter tills du drar bort den, går att återanvända om och om. Egentligen kan man väl klippa till sådana själv om man har rätt typ av tunn och följsam men slitstark plastfilm.

"Tankslapper", den fäster utan lim och sitter tills du drar bort den, går att återanvända om och om. Egentligen kan man väl klippa till sådana själv om man har rätt typ av tunn och följsam men slitstark plastfilm.

Vad fick ni för lev.tid på slappern? Jag beställde idag. Kommer det inte imorgon blir jag grymt besvicken.

Vad fick ni för lev.tid på slappern? Jag beställde idag. Kommer det inte imorgon blir jag grymt besvicken.
Minns inte, men jag har för mig att det tog 4-6 timmar från beställning tills dess att en kurir från USA plingade på min dörr, så du blir nog inte besviken! :D

Jag sumpade för övrigt min ena tankslapper när jag tvättade hojen förra helgen och kunde inte hitta den, så jag måste också beställa. Förargligt :mad:

Edit, förresten, tack för att du niar mig, men jag är helt för du-reformen så du får dua mig i fortsättningen ;)

Minns inte, men jag har för mig att det tog 4-6 timmar från beställning tills dess att en kurir från USA plingade på min dörr, så du blir nog inte besviken! :D

Jag sumpade för övrigt min ena tankslapper när jag tvättade hojen förra helgen och kunde inte hitta den, så jag måste också beställa. Förargligt :mad:

Edit, förresten, tack för att du niar mig, men jag är helt för du-reformen så du får dua mig i fortsättningen ;)

Hit har då inget kommit än. :mad:
Du-reformen suger, riktigt jävla 68-skit. :mad:

*/ ?>
Nyheter
Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Back