sv 650 café

Fy fan va ball den va:tummenupp Den står som modell när jag väl sätter igång. Har samma problem som du att hitta inpiration till det man egentligen ska göra...

Ja, att hitta inspiration till det man egentligen håller på med är ständigt trytande... Tyvärr... :huvet

Men kul att du gillade den! Satt å funderade på om det var några andra ändringar du skulle ha gjort!? Har lite abstinens här, har ingen egen hoj längre... :gnissla

Ja, att hitta inspiration till det man egentligen håller på med är ständigt trytande... Tyvärr... :huvet

Men kul att du gillade den! Satt å funderade på om det var några andra ändringar du skulle ha gjort!? Har lite abstinens här, har ingen egen hoj längre... :gnissla

Du får gärna lägga in fler bilder. Du o jag verkar vara inne på samma linje:) En magkåpa liknande dem i de tidigare bilderna kanske

Jag hittade en till bild, denna med lacken från förra och en annat slipon (model äldre) skulle vara snyggt!

cafesvH.jpg

Grym!

Jag hittade en till bild, denna med lacken från förra och en annat slipon (model äldre) skulle vara snyggt!

Precis, den i svart med guld-dekor, och ett avgas som inte skvallrar allt för mycket om åldern, där har vi nog min drömhoj just nu..

Kanske en pulverlackad svart ram/sving också, för att tona ner det moderna

jag har ju en helkåpa till en sån där..
kanske sätta på zxr,n :rolleyes:

:kär :kär

Finns det mer info om den där hojen?? Ett svenskt bygge?

:yoparty

Bilderna hittade jag på en fransk firma som säljer kåpor men skickar även en länk på en engelsk firma som har samma sortiment, blir ju lite lättare för ev konversation då ..

http://www.britnett-carver.co.uk/twinshack/prods/pc2.html

http://www.poly26.com/modele.php?mq=4&md=245

Säger detsamma! Är av särskilt stort intresse nu när mina kåpor är paj :D

Du får kolla länken jag skrev ovan!

Bara att beställa :tummenupp

Precis, den i svart med guld-dekor, och ett avgas som inte skvallrar allt för mycket om åldern, där har vi nog min drömhoj just nu..

Kanske en pulverlackad svart ram/sving också, för att tona ner det moderna

Håller med, vore riktigt kul att få se ett sånt bygge!

Last edited:
Tack som fan! Var ju knappt dyrt heller :yoparty

Var inte alls farligt men lampan lär väl inte ingå och vetefan hur man fixar en sån?! :va

Men du får beställa såna kåpor och lacka den i samma stil som vi har sett! Sen lägga ut bilder så vi får njuta lite ;)

Last edited:
Back