Det blir nog bra det där. Om inte du blir lycklig med din nya hoj så blir nog familjen glad över att du spenderar mindre tid i garaget med en underhållsfri fyrtaktare. Dock är det så att personer som du och jag bara blir rastlösa av att ligga och flyta medströms, vi behöver ett berg att bestiga för att känna att vi lever. Ibland tänker jag att det dummaste jag någonsin gjort var att sälja min felfria Aprilia RS250 och köpa min 250V (V som i vrak). Problemet var att bara tanka och köra Aprilian inte längre känndes som en tillräcklig utmaning. I get no kick from champagne. Jag vill bli släpad i håret baklänges nerför en trappa. Men vem vet? Kanske du lyckas ta dig i kragen, finner spänningen i det lilla och kan njuta av att bara tanka, trycka på startknappen och köra iväg. Jag önskar att jag kunde det.
Jag vet att det är en chansning och att man kanske inte alls kommer finna något nöje i det. Jag vet var min själ hör hemma, men hemmet är inte lika lätt övertalat att leva på nudlar och makaroner längre, samt diskussionen om var man spenderar sin tid är betydligt hårdare nu än den var förr.
Eller så kommer jag flina som fan med en drag-racing 1000cc, who knows
Nerför? Det är ju rena semestern! Jag har haft upplevelser med tvåtaktare som står i paritet med att bli släpad uppför en trappa. Dragen i pungen.
oFFkeFF: Du kommer att brinna i helvetet för det här, det vet du va? Fyrtakt, pah!
Jag vet, det känns som det redan börjat brinna
Last edited: