Min säsong är över efter krasch

KennethN

N-TRADE RACING
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
BMW S1000RR -2015
Hej alla.

Ville bara meddela att ni slipper ha mig rännandes i depån mer iår och agerande av rundningsmärke på banorna eftersom säsongen nu är över för min del efter highsiderkrasch på Mittsverigebanan i Torsdags. All information finns självklart att läsa i kraschrapporten som är utlagd under menyvalet racerapporter på N-TRADE RACING webben http://www.n-trade.se/racing
Hasse kommer dock fortfande att vara på plats och störa er under säsongen så ni slipper inte hela N-TRADE RACING teamet. :)

Jag önskar er alla en fin säsong och vi kanske ses igen 2008.

Mvh

/ Kenneth

Jag läste kraschrapporten - jag lider med dig! Håller tummarna för att du läker bra och så kommer du tillbaks nästa sommar!

Krya på dig,
/Tobias

krya på dig...

Surt Kenneth! :(
Hur ska vi klara oss utan depåns gladaste kille? Aldrig roligt när någon vurpar och extra tråkigt när det är någon man känner. Krya på din vännen så hörs vi snart! :tummenupp

Krascher är alltid tråkiga och om man skadar sig är det ännu sämre, men det är en del av sporten och man får väl bara gilla läget trots att allt är SKIT just nu. Vår web sponsor ETECH har redan lagt ut en nedräknare på vår hemsida till säsongen 2008. 317 dagar kvar. Kul. Vi får väl se hur det blir när den dagen kommer. Tack alla för krya på dig hälsningarna och supporten. Ni kommer som sagt att löpande kunna följa Hasses bravader och hur mina benbitar faller på plats under säsongen på vår web.

Lider med dig:gråta krya på dig jag tror du har lite för mycket energi för att sitta stil vi får nog snart se dig hoppandes i depån:kryckor o du är varmt välkomen så ska du få lite deg för ditt bromsgrepp:tummenupp

Ja du har rätt i att duracell-kanin takterna försvinner inte bara så där hux-flux. Så det är rätt jobbigt att hålla sig still nu kan jag säga.

Roligt att kunna hjälpa dig med delar från min trasiga hoj. Stort TACK för att du assisterade med lastning av alla mina prylar på släpet mm :Bugar Jag pm:ar dig gällande pengarna. Jag hade redan en beställning liggande på prylar hos Grevens MC delar och den lär ju bli fett utökad nu när hojen behöver kompletteras.

Det finns några fina bilder på dig här om du vill ha som minne...
http://mc.stadsnat.nu/lurch/index_html.html
.

Riktigt fina bilder :tummenupp Det var en kanondag för hojkörning. Synd bara att både jag och hojen gick sönder.

Last edited:
Fan va trist. :(

Du får jobba hårt så att de där Duracell-takterna inte försvinner efter 2 veckors sängliggande.

Krya på dig gubben :pannkyss

Fan va trist. :(

Du får jobba hårt så att de där Duracell-takterna inte försvinner efter 2 veckors sängliggande.

Krya på dig gubben :pannkyss
Tjena Magnus. Ja faan va trist detta är å det blir grymt svårt att vara helt still i 2 veckor. Sedan att gå med gips i 4 månader över bästa tiden på året är faan ännu sämre. Kom ihåg: Kör hårt, men inte för hårt och lycka till iår.

Tungt!!, hälbensfraktur?

Hoppas du kommer igen
:)
Själv har jag ingen aning för det var tydligen trasigt överallt i foten. Massor av skruv o häftklammer mm fick de ta till för att få allt på plats igen. Mest trasigt i främre delen av foten. Alla senor och sånt var också paj :( Surt som faan. Jag hoppas att jag kommer igen men det får tiden nu utvisa.

Last edited:
Ajdå! mycket värre än anat alltså! Krya på dig! Viktigast är att du lagar din kropp, SEN börjar du köra igen. :tummenupp

Ajdå! mycket värre än anat alltså! Krya på dig! Viktigast är att du lagar din kropp, SEN börjar du köra igen. :tummenupp
När jag vurpat trodde jag också. ...Lite vila sen kör jag igen. Men det visade sig bara vara värre och värre ju mer de började gräva. Men du har som vanligt rätt Johnny. Kroppen först, sen kommer resten. Så får det bli.

Tråkigt. Se för tusan till att du får igång rehab-träningen så fort du över huvudtaget får ställa dig upp på ett par kryckor. Och vad du gör... ge dig inte.

Eftersom detta var under träning så gäller försäkringen via RF. Kolla även med dessa och Svemo om de kan hjälpa dig att få tag på en bra sjukgymnast och fysioterapeut. Du kommer att bli positivt förvånad över hur bra resultat du uppnår, bara du kommer igång tidigt.

Ah, synd Kenneth. Krya på dig och hoppas att du snart återvänder till depån :tummenupp

Fan Kenneth, shit va tråkigt.
Jag som ska upp dit om några veckor och hoppades få se dig köra. Kommer ihåg första gången jag såg dig där och du vände på däcken hela tiden :) Snabbt gick det, både på banan och att vända däck.
Krya på dig.

Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck