Är det jag som inbillar mig?????

inte bara i sthl.

mötte minst 4 st från halmstad till gbg förut.

tog en tur med hojen förut här hemma i thn och mötte 2 st till på vägar jag aldrig sett dom förut

Det är ju mycket trafikpoliser ute VARJE onsdag, Antagligen för att det är extra mycket bil & hojrelaterade aktiviteter på just Onsdagar.

Har du missat det menar du:va

Eller så chansar man :tummenupp

Edit: Fast det gör inte jag, kör på känslan och tanken. :)

Jag törs fan inte. Jag sitter och håller stenhårt på kortet. Men hur kul är det! Snart skiter jag i polisen och gasar ändå.
:tungan

Men va säger man OM dom stoppar en?

Näää konstapeln du har fel! :mattias

shååååååja, jäfla guppjäfel,jättattacken ligger näära nyy,vafan skulle inte du övningsköra med nån imorrn :va :va

eller så säger du att du känner mej :) :) :)

Hmmm smart! Tack, det tror jag faktiskt är bästa tipset! hehe

Perfa, polisen lär ju lätt falla för platt hjälmfrilla, hängigt skinnställ och förstor collegatröja! :rolleyes:

Last edited:

Men va säger man OM dom stoppar en?

Näää konstapeln du har fel! :mattias

Det funkade för mig en gång... :gnissla

Polisen ville ge mig böter för 135 km/h på 90 väg. Jag sa åt honom att "nej, det godkänner jag minsann inte", så tillslut lyckades jag pruta ner hastighetsöverträdelsen till "endast" 105 km/h på att prata med killen i en, kvart ca. :D

Han var rätt ung, en äldre polis satt kvar i polisbilen & såg sur ut. Kanske det var en stackars aspirant han skickade ut på mig eller något. Men det funkade i alla fall att hålla fast vid att han hade fel! :tummenupp

men va det inte extremt mycke snutar ut på stan ikväll i sthlmsområdet:va :va :va

Det var väl fotbollsderby och polisen trodde att alla huliganer körde hoj just ikväll. Det är vad jag tror men jag kan ha fel......det var så länge sedan jag bodde i Stockholm så jag är lite osäker. Däremot vet jag att en polisbil dök upp i Lunda i tisdags och förstörde alla mina planer på att hjula med polarens underbara motard.

Edit: Så länge ridande polisen inte är ute och patrullerar så är jag safe :yoparty

Nyheter
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”

Harley‑Davidson drar igång ...

Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Back