Visst var det konstigt?

• Thread starter Thread starter Dr.Bike
  • Start date Start date
Status
Ej öppen för fler svar.
Försöker helatiden att ge dej en chans.
Men det går ju inte längre.
Vem har sprungit till admin och grinat?
Om du vill prata starsriker kan du komma hem till mej så kan vi disskutera det här mellan fyra ögon.
Sittandes bakom din dator så snackar du bara massa skit, men jag är bombsäker på om man snackar med dej irl då kanske du skulle säga nått vettigt.
OBS det är inget hot utan bara ett försökt till att få slut på skitsnacket. OBS

/mvh Jonas

Ojdå. Du tog visst åt dig direkt :D
Dig vågar jag verkligen inte träffa. Du är ju en riktig tuffing du :yoparty

Ojdå. Du tog visst åt dig direkt :D
Dig vågar jag verkligen inte träffa. Du är ju en riktig tuffing du :yoparty

Det var väl meningen att jag skulle ta åt mej? Det föhöjer väl hela din vardag?

Jag försöker inte vara tuff utan vill bara inte att du ska snacka skit om någon som försöker ge dej en chans!
Därför så är det alltid bättre att prata mellan fyra ögon för då har man ofstast något vettigare att säga.

Äh. Vi har haft så många kamphundstrådar här nu. Jag vet redan hur det skulle sluta (=tråden stängs eftersom kamphundsanhängarna springer till admin och grinar). Been there done that. Men du får gärna starta en poll om du tycker det är värt besväret, kanske med fler svarsalternativ än två eftersom vissa här är väldigt nyanserade i sina åsikter.

Sätter du upp en poll så tänk noga igenom svarsalternativen så att inte kamphundsvännerna börjar vrida och vända på svaren bara. Vi har sett det förut :tummenupp

Du är så jävla sorglig att jag inte finner ord. Det är bara en prestigekamp för dig va?
Dom flesta i vårt samhälle försöker ELIMINERA "vi och dem konceptet" men du kämpar verkligen med näbbar o klor för att det skall fortsätta.

ALLA vettiga människor har försökt ge exempel på hur man kan gå till väga med detta problem och försökt förklara om sina upplevelser etc men du har INGEN som helst lust att veta eller lyssna. Bara snacka skit. För det är varkligen bara skit som kommer ut. Skit om andra människor.
Sitter du o klappar dig själv på ryggen när ingen ser? Ler lite förnöjt?
Sorgligt!

Du är så jävla sorglig att jag inte finner ord. Det är bara en prestigekamp för dig va?
Dom flesta i vårt samhälle försöker ELIMINERA "vi och dem konceptet" men du kämpar verkligen med näbbar o klor för att det skall fortsätta.

ALLA vettiga människor har försökt ge exempel på hur man kan gå till väga med detta problem och försökt förklara om sina upplevelser etc men du har INGEN som helst lust att veta eller lyssna. Bara snacka skit. För det är varkligen bara skit som kommer ut. Skit om andra människor.
Sitter du o klappar dig själv på ryggen när ingen ser? Ler lite förnöjt?
Sorgligt!

Ojdå. Här kom ett påhopp till. De haglar visst idag :)
Jag kom med ett riktigt konstruktivt inlägg en liten bit upp här, men det var visst ingen som orkade läsa det :gnissla

Det var väl meningen att jag skulle ta åt mej? Det föhöjer väl hela din vardag?

Jag försöker inte vara tuff utan vill bara inte att du ska snacka skit om någon som försöker ge dej en chans!
Därför så är det alltid bättre att prata mellan fyra ögon för då har man ofstast något vettigare att säga.

Varför skulle just du ta åt dig mer än någon annan? Trampade jag på en öm tå som jag inte kände till?

Men ge dig nån gång!

Han sträcker ut en hand och du måste genast visa att du hör hemma i sandlådan istället för att visa lite mognad!

Ojdå. Jag måste ha missförstått någonting. Är det det här du syftar på när du menar att han sträcker ut en hand (gulligt uttryck förresten):

"Försöker helatiden att ge dej en chans. Men det går ju inte längre.
Vem har sprungit till admin och grinat? Om du vill prata starsriker kan du komma hem till mej så kan vi disskutera det här mellan fyra ögon.
Sittandes bakom din dator så snackar du bara massa skit, men jag är bombsäker på om man snackar med dej irl då kanske du skulle säga nått vettigt. OBS det är inget hot utan bara ett försökt till att få slut på skitsnacket. OBS"

Tycker det där inlägget genomsyras lite av "där hjärnan tar slut tar nävarna vid"-mentalitet. Det blir lätt så för många (inte alla) kamphundsägare verkar det som. Det skrämmer mig.

Alla som har kamphund OCH en tribaltatuering räcker upp (räcker ut?)
en hand!

Last edited:
Lås det här jävla pisset !

Tja, tror vi kan enas om att det här i vissa fall är ett ägarproblem och vissa fall ett hundproblem. I vissa fall både och.

Ett hundkörkort vore inte så tokigt kanske. Man tar det en gång, som ett körkort, och man kan bli av med det, som ett körkort. Det skall dessutom kosta pengar så att det svider att bli av med det.

En hundbesiktning är nog inte heller en dum idé, med krav som matchas mot resp. hundtyp. Låga krav för småhundar och högra krav för potentiellt farliga hundar.

Är man en seriös hundägare borde man inte invända mot ett dylikt förslag. Förhoppningsvis tröttnar Stoffarna och köper sig en katt eller nåt istället. Tränas det inte agility med kaniner också förresten?

Ingen kan ju säga att detta var ett dåligt och oigenomtänkt förslag. Många (de allra flesta) som skriver i denna tråd håller med dej.
Detta förlsag var uppe redan i "förra" kamhundstråden, men då var diskussionen fortfarande på den nivån att man inte VÅGADE vika en mm från sin ståndpunkt, för att hitta en lösning.

/Carin

Ojdå. Här kom ett påhopp till. De haglar visst idag :)
Jag kom med ett riktigt konstruktivt inlägg en liten bit upp här, men det var visst ingen som orkade läsa det :gnissla

Varför skulle just du ta åt dig mer än någon annan? Trampade jag på en öm tå som jag inte kände till?

Ojdå. Jag måste ha missförstått någonting. Är det det här du syftar på när du menar att han sträcker ut en hand (gulligt uttryck förresten):

"Försöker helatiden att ge dej en chans. Men det går ju inte längre.
Vem har sprungit till admin och grinat? Om du vill prata starsriker kan du komma hem till mej så kan vi disskutera det här mellan fyra ögon.
Sittandes bakom din dator så snackar du bara massa skit, men jag är bombsäker på om man snackar med dej irl då kanske du skulle säga nått vettigt. OBS det är inget hot utan bara ett försökt till att få slut på skitsnacket. OBS"

Tycker det där inlägget genomsyras lite av "där hjärnan tar slut tar nävarna vid"-mentalitet. Det blir lätt så för många (inte alla) kamphundsägare verkar det som. Det skrämmer mig.

Alla som har kamphund OCH en tribaltatuering räcker upp (räcker ut?)
en hand!

Är du rädd att gå utanför dörren också?
1. Jag har inga som helst jävla tatueringar!
2. Jag har ett hål i örat som jag har haft sen jag var 10år typ.
3. Jag tar väl hand om mitt liv och min hund är är den största delen av mitt liv!

Varför tar du det som ett påhopp när jag skrev tydligt att det inte ska ses som ett hot?
Den tån du trampade på var att du skrev att någon springer och gråter till admin.
Jag skrev till admin och sa att han skulle stänga EN tråd pga av att du bara jävlades, som du skrev själv och då är det väl ingen ide att ha en tråd uppe?

Det verkar fortfarande som du bara snackar skit och jävlas men folk, men jag tror inte du skulle göra det om du och jag pratade irl.
Förstår du nu?

Det verkar fortfarande som du bara snackar skit och jävlas men folk, men jag tror inte du skulle göra det om du och jag pratade irl.
Förstår du nu?

Nej jag förstår faktiskt inte.

Vad är det som får dig att tro att jag skulle sluta tala för min åsikt om jag träffade dig mellan fyra ögon?

Är du SÅ farlig att du inte tror att jag skulle våga säga vad ajg tycker eller vad menar du? Du kanske skulle bussa hunden på mig? :va

Jag vill inte träffa dig oavsett eftersom jag inte tror att jag skulle ha något utbyte av det. Slöseri med tid helt enkelt.

Jag skrev till admin och sa att han skulle stänga EN tråd pga av att du bara jävlades, som du skrev själv och då är det väl ingen ide att ha en tråd uppe?

Ville du stänga en tråd för att du ogillar andra åsikter, eller har jag fattat fel:va

mitt inlägg hade inget med påhopp att göra.

Omformulerar lite

STARSTRIKER
BADGER

Starstriker skrev:

Äh. Vi har haft så många kamphundstrådar här nu. Jag vet redan hur det skulle sluta (=tråden stängs eftersom kamphundsanhängarna springer till admin och grinar). Been there done that. Men du får gärna starta en poll om du tycker det är värt besväret, kanske med fler svarsalternativ än två eftersom vissa här är väldigt nyanserade i sina åsikter.

Sätter du upp en poll så tänk noga igenom svarsalternativen så att inte kamphundsvännerna börjar vrida och vända på svaren bara. Vi har sett det förut

Det är inte en åsikt utan rent skitsnack!
Åsikter har jag inget imot men det där har ingen åsikt.

Last edited:
Nu är jag inte med. Vari ligger skitsnacket? Menar du att jag ljuger?

Jag redogör för min åsikt här precis som så många andra. Vissa håller jag med och vissa inte, men jag är av full respekt för att folk har en åsikt. Det borde du också ha.

Om du inte gillar vad som skrivs den här tråden så behöver du inte läsa i den och ännu mindre skriva i den. Eller hur?

Det är inte en åsikt utan rent skitsnack!
Åsikter har jag inget imot men det där har ingen åsikt.

Nu är jag inte med. Vari ligger skitsnacket? Menar du att jag ljuger?

Jag redogör för min åsikt här precis som så många andra. Vissa håller jag med och vissa inte, men jag är av full respekt för att folk har en åsikt. Det borde du också ha.

Om du inte gillar vad som skrivs den här tråden så behöver du inte läsa i den och ännu mindre skriva i den. Eller hur?

Så du menar att det är en åsikt när du skriver att folk springer till admin och grinar? <---Skitsnack
Kan du svara på det är du snäll?
Istället för att göra dumma bortförklaringar. :tummenupp
Inget du skrev har med ditt tidigare inlägg att göra.

Så du menar att det är en åsikt när du skriver att folk springer till admin och grinar? <---Skitsnack
Kan du svara på det är du snäll?

Jag minns inte vem det var, men det var faktiskt någon som sprang till admin och grinade, så det där är inget skitsnack. Personen i fråga fick dessutopm tråden stängd, men det gjorde inte så mycket, för det räcker med en sån här tråd tycker jag.

Jag minns inte vem det var, men det var faktiskt någon som sprang till admin och grinade, så det där är inget skitsnack. Personen i fråga fick dessutopm tråden stängd, men det gjorde inte så mycket, för det räcker med en sån här tråd tycker jag.

Bra då vet jag att du sitter och ljuger!
Det var jag som sat till adim att stänga tråden för du satt och jävlades med folk!
Du påstår alltså att jag sprang till admin och grina?
Då påstår jag att din pappa har satt på dig med ett rivjärn.

Bra då vet jag att du sitter och ljuger!
Det var jag som sat till adim att stänga tråden för du satt och jävlades med folk!
Du påstår alltså att jag sprang till admin och grina?
Då påstår jag att din pappa har satt på dig med ett rivjärn.

Var det DU som sprang och grinade ? :D :tummenupp

Nog om det. Nu kan vi ju skriva här istället som tur är. Tycker du det är trist så skriv någonannanstans.

Var det DU som sprang och grinade ? :D :tummenupp

Nog om det. Nu kan vi ju skriva här istället som tur är. Tycker du det är trist så skriv någonannanstans.

Var det din mamma som födde dej? :D :tummenupp
Tycker så synd om alla som känner dej, eller låtsas känna dej :D :tummenupp
Tycker det är skitkul att se att du sitter och säger att jag grinar för då har jag ju tillåtelse att hoppa på dej :D :tummenupp
Och slutligen, din labrador är en ful jävla dussin hund som jag ska spotta på när jag ser, hoppas du har fullt upp med att damsuga efter det stackars äckelhunden, hoppas han vantrivs hos dej och biter dej i juvelerna när du sover! :D :tummenupp

Var det din mamma som födde dej? :D :tummenupp
Tycker så synd om alla som känner dej, eller låtsas känna dej :D :tummenupp
Tycker det är skitkul att se att du sitter och säger att jag grinar för då har jag ju tillåtelse att hoppa på dej :D :tummenupp
Och slutligen, din labrador är en ful jävla dussin hund som jag ska spotta på när jag ser, hoppas du har fullt upp med att damsuga efter det stackars äckelhunden, hoppas han vantrivs hos dej och biter dej i juvelerna när du sover! :D :tummenupp

Apapap! Inga personangrepp nu, för då stänger de tråden, och det vill vi ju inte!

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC