Japp. Men för att glädja dig lite så lägger jag upp ett par bilder på inte allt för bra vägar:Jävligt dött i den här tråden!!!
Asfaltsväg med vissa skador. Det ser kanske inte så illa ut på den bilden, men på de ställen där vägen var riktigt dålig så skakade det för mycket för att man skulle kunna ta en bild med någon slags godtagbar skärpa.
Såsig grusväg. Mycket spårig och mera lera än grus. Där det hade varit riktigt illa så hade de tippat av lass med singel. Det var fortfarande så att man inte gärna höll en högre hastighet än 60kmh och bilen höll på att köra fast på ett par ställen. En Golf är tydligen inte riktigt gjord för upptäcksfärder mitt i obygden.
Navigationshjälpmedel. Kanske inte ser ut att vara mycket att hänga i julgranen men står man vid ett vägskäl någon mil från närmaste bebyggelse så är det bättre än inget alls.
Och nej. Jag var inte i Norge, bara nästan. Valsjöbyn närmare bestämt. De trakterna hade nog några av de sämsta vägarna (både asfalt och grus) som jag hittills kört bil på i mitt liv. Hoj har jag däremot framfört på vägar som varit några resor värre...