Priser lottas ut bland funkisarna på Sviestad SM!

Alx

Numera tävlingsledare
Gick med
8 Nov 2004
Hoj
Suzuki GSX 400 FWS-83, Barilla RS 250-98, KTM 250 EXC-F-10
Fina priser kommer att lottas ut bland funktionärerna som ställer upp på Sviestad SM.

Varje dag lottas en supersmidig sportbag ut bland dagens deltagande funkisar. Väskor som Saabs presentshop sponstrat med.

För dom som ställer upp hela helgen (fredag-söndag) ligger ett sprillans bakdäck i potten, spons från HST-racing. Håkan kan komma med mer info om vad det är för däck.

Inte nog med racing, mat och trevligt sällskap kan ni alltså vinna bra saker som kan användas både på och utanför banan!

Vi får se hur det blir men det finns chans att jag kan deltaga under SM:et, har ju fått en fin förfrågan. :)

Bra initiativ annars!

Vi har nu även ett par knäpuckar att lotta ut till funktionärerna som ställer upp på södnagen! Spons av Oskar Håkansson!

Det tackar vi för! :tummenupp

A du ser! Synd man inte bor i Linköping och inte kör RR dårå! :tungan För dom som bor närmre 20 mil bort bli det ju för kostsamt, men definitivt bör ju de som bor i linköping nappa på det där.

A du ser! Synd man inte bor i Linköping och inte kör RR dårå! :tungan För dom som bor närmre 20 mil bort bli det ju för kostsamt, men definitivt bör ju de som bor i linköping nappa på det där.
Jag bor 23 mil från banan så det blir en nätt liten tur på 46 mil T/R. Oavsett priser vill jag dra mitt strå till stacken och det är alltid kul att vara på plats när det rejsas :)

Nja, folk åker väl längre för att titta på fotboll,hockey eller andra fånerier plus att de betalar dyra biljetter till evenemangen.
Här har man chansen att titta på racing och även ta del av den action som bjuds, helt gratis!

Jag bor 23 mil från banan så det blir en nätt liten tur på 46 mil T/R. Oavsett priser vill jag dra mitt strå till stacken och det är alltid kul att vara på plats när det rejsas :)

Och vi har ca: 17 mil till banan men kommer ner och hjälper till vi med.
Man måste ju ställa upp! :tummenupp

2932617 Nja, folk åker väl längre för att titta på fotboll,hockey eller andra fånerier plus att de betalar dyra biljetter till evenemangen.
Här har man chansen att titta på racing och även ta del av den action som bjuds, helt gratis!
Ja det är ju klart.

Men vad jag tänkte på var omkostnaderna för en som inte bor inom "åke hem på kvällen, tillbaka på morgonen"-avstånd. Samt får käka ute (om det nu är gratis för funkisar under dagen behöver man äta frukost och kvällsmat ändå).

Usch, nu verkar jag negativ. Men som sagt, för de som bor i närheten funkar det ju bra.

äre nån/några som åker långt o har bekymmer med boende så kan det nog ordnas på lämpligt sätt..
Ta med sig sovsäck och underlägg så kommer det finnas plats för sova (vid anläggningen).
Frukost kan nog tillomed ordnas det med!

Lörda kväll är det grillmat till funkisarna om jag inte minns fel.

Jag finns tillgänglig på telefon undere kvällen... är just nu i Norrland, där funkar inte mobiler så bra men internet verkar ju funka! :D

Mvh Håkan

Nu är du bortskämd... Här har vi 23 mil till NÄRMSTA bana... :tungan

Jag har ordnat så att cafét på Sviestad bjuder alla funkisar på frukost! Dom vill inte att folk står hungriga på postering! :tummenupp

PM:a mej eller Håkan om ni behöver boende!

2933144 Jag har ordnat så att cafét på Sviestad bjuder alla funkisar på frukost! Dom vill inte att folk står hungriga på postering! :tummenupp

PM:a mej eller Håkan om ni behöver boende!
Hyvens! Tror det gör det lättare för en en del av funkisarna.

Hoppas folk nappar :tummenupp

Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck