Sporthoj.com - Online igen

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
såld Yamaha R7 -24 =(
(nyhet)

Tyvärr har vi problem med servern eller databasen som gör att hela inläggstabellen kraschar. Vi försöker igen att starta upp och hoppas det fungerar. Konstant felsökning kommer pågå medans alla skriver, så skriv inget viktigt... alltså låt det vara som vanligt ;-) Tack för nu.

Artikel: http://sporthoj.com/article.php?aid=485

Jag har startat en tråd! :banana

Hoppas felsökningen går bra och du hittar vad du ska. Ligger PM-databasen på samma databas? Mao, försvinner alla PM från den aktuella dagen för kraschen också eller är det 'säkert' att skriva saker där?

The true SH-addicts... :hihi

Last edited:
Jag är en av dem som har klagat...... så man får väll ge beröm nu när du/ni jobbar och sliter så vi får ett bättre,stabilare,snabbare tillhåll!

:tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp

Fasen, om deg skulle ställa skutan på rätt kjöl utan haverier så riv iväg nåt PG-nummer eller så, finns nog många som vill hjälpa till skulle jag tro.

Skönt att kunna andas igen iallafall!

/perris

Hoppas det fungerar ordentligt snart.
Har svåra ångestattacker av SH abstinensen..:jisses

(nyhet)

Tyvärr har vi problem med servern eller databasen som gör att hela inläggstabellen kraschar. Vi försöker igen att starta upp och hoppas det fungerar. Konstant felsökning kommer pågå medans alla skriver, så skriv inget viktigt... alltså låt det vara som vanligt ;-) Tack för nu.

Artikel: http://sporthoj.com/article.php?aid=485
Tror alla här är rätt medvetna om att det är div strul, och att det inte är så lätt att ta reda på exakt vad som orsakar det. Kör hårt Swedie, hoppas det löser sig någorlunda snabbt och enkelt :tummenupp

Jag har startat en tråd! :banana

Hoppas felsökningen går bra och du hittar vad du ska. Ligger PM-databasen på samma databas? Mao, försvinner alla PM från den aktuella dagen för kraschen också eller är det 'säkert' att skriva saker där?
Som Swedie skrev ovan, är det viktigt så se till att spara det själv för tillfället, vilket man givetvis alltid borde göra :rolleyes:

Sen är väl allt som skrivs här att betrakta som viktigt, för mångas liv verkar ju stanna när SH står still. Om det sedan säger något om SH, eller om det är avsaknaden av ett liv som är problemet, det är ju en annan femma :D

skönt att SH är uppe igen jag hade nästan inget annat att läsa online man kanske är lite beroende :D :D

bra jobbat att få upp den igen man får hoppas att strulet är över nu

ingen ska behöva betala något.

ska leta efter expert-tips så alla delar i hårdvaran arbetar bättre.

2929099 ingen ska behöva betala något.

ska leta efter expert-tips så alla delar i hårdvaran arbetar bättre.
Nä, klart att ingen ska behöva betala, men om folk vill skänka en slant, är det förbjudet?

Och eftersom det är helt gratis och eget val att häcka här bör vi inte klaga heller :)

Bra jobbat Swedie :yoparty

Känns faktiskt mycke rappare nu, bra jobbat Swedie !:tummenupp

Äntligen! Jag har ju varit tvungen att arbeta hela dagen.. :hihi

Bra jobbat Swedie :tummenupp

Fick en massa "Database error":s nyss, hoppas det bara var en temporär hicka.

grymt

BIG UP Swedie :tummenupp

Nyheter
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”

Harley‑Davidson drar igång ...

Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Back