Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Uppkörning denna veckan då =) börjar bli nervöst =)
/Martin
Ska ta körkort till våren tänkte jag, tipsa gärna om bra mc-körskolor i stockholm innerstad/utanför, då jag är relativt nybliven 08:a![]()
Råkar inte vara på Tors kl 08:00 va?.... isf kör vi samtidigt.
Lycka till i vilket fall som helst.
/Dom
Jepp, snart kört skåne runt känns det som!![]()
Omöjligt att säga innan, kanske, kanske inte.En fråga får man göra start i backe på uppkörningen? Jag fick göra det i en grymt brant backe idag inte de lättaste.
Det är detta de lärde tvistar om. Tyvärr är det så att det är olikaDet här med sväng på 70-90 väg, kan man svänga rakt av om de e fritt bakom? och ska man åka o vända nånstans om det är bilar bakom kanske?
Det här med sväng på 70-90 väg, kan man svänga rakt av om de e fritt bakom? och ska man åka o vända nånstans om det är bilar bakom kanske?
6 dagar kvar tills man ska köra upp nu då... Det börjar kännas i kroppen nu.
Någon som vet ungefär hur snabbt man ska köra i högfartsdelen på konbanorna?
Minst 50 km/h, med jämn gas, alltså va noga med att inte släppa på gasen, vissa av förarprövarna är väldigt noga med detta om inte alla.
Jag körde på 3:an i 50km/h, släppte gasen ungefär när jag gick in i slalombanan efter undanmanövern.Okej. vad bra. För jag ligger runt 55 -60 nu.. Men tror du dem tänker på vilka växlar man kör på? Så länge man håller jämn hastighet?
Jag körde på 3:an i 50km/h, släppte gasen ungefär när jag gick in i slalombanan efter undanmanövern.
![]() |
Nya Ducati Multistrada V4 Rally
Pressrelease från Ducati (B... |
![]() |
MV Agusta bekräftar ny Brutale
MV Agusta har avslöjat en d... |
![]() |
Yamaha rekordsatsar på GGN
När världens största enduro... |
Buell 1190 Super Cruiser rullar av linan
Screenshot När Buell för... |
|