Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nappe skrev:2224819Någon som vet nån bra firma för top jobb ??
gäller en ktm 640 -02
Nappe skrev:2224887jag skall inte plana, där står porta
Motospeed i västerås gjorde en topp till Emil Sörehall blev en jäkla effekt dom både plasta och porta för att få till kanalerna. Bytte till större ventiler men dom var för mjuka så dom gav sig men nu tror jag att det ska funka igen. Dom sa att om dom skulle göra en husa topp idag så skulle dom kunna göra det riktigt bara. Tror inte att det skiljer så mycket mot din tipp om det inte är exakt samma. Du kommer märka grym skillnad genom hela registret!wicknertz skrev:2224912Hehehe sorry....![]()
//mattias
andersbrink skrev:2224979Vill du att Sverige bästa MC-portare ska ta hand om din topp, sök på "Matthias Bohlin" här på Sporthoj.
Jag heter Lasse skrev:2347392Svensk mästare i portning?![]()
Aha trevligt.. Då kan man ju kanske få följa ditt jobb med lite bilder å idéer.. Vi verkar ju sitta i samma båt..Nappe skrev:2347370Har inte börjat ännu , det är ett vinterpojekt![]()
här inne, kanske fel av mig, här är min tråd iaf.. (Kan ju kanske vara intressant å följa/få idéer även där!?)Nappe skrev:2224819Någon som vet nån bra firma för top jobb ??
gäller en ktm 640 -02
Akra-Linkan skrev:2347725Kan rekommendera Proservice i Åkersberga. Han har portat min KTM 620 -01 med gott resultat. Förhoppningsvis har du inte vakuumförgasaren BST40 kvar för en portning med orginal avgas och fugge ger nästan ingenting.
Inte en aning, men har hållit koll på trådenBra trådlyfft!

|
|
Missa inte Bikes sommarnummer!
Innehåll Bike powered by... |
|
|
Missa inte Bikes sommarnummer!
Innehåll Bike powered by... |
|
|
Shelby Turner, klar för GGN
Pressmeddelande 2026-08-05F... |