Jag är precis i hojköpar tagen och har totalt fastnat i vad jag ska köpa.
Jag har länge varit sugen på en SV 1000s, vilket enligt mig verkar vara en rolig cykel. Men så har jag även fått upp ögonen för en fazer 1000, dock ingen v-twin men kanske kan vara ngt ändå.
Jag vill helst ha kåpa så jag slipper blåsa bort, och Sv:n tycker jag ser grym ut med helkåpa. Någon som vet om det finns kåpa till Fazern?
Jag vill ha en sportig men inte allt för "obekväm" båge
, och tror mig vara inne på rätt spår...
Men det skulle vara värdefullt med åsikter om vad ni tycker om mina funderingar och om någon har erfarenhet av någon av dessa modeller...Vad säger ni om fazern? Tror ni att det är en roligare cykel? Jag är kluven....
Jag har länge varit sugen på en SV 1000s, vilket enligt mig verkar vara en rolig cykel. Men så har jag även fått upp ögonen för en fazer 1000, dock ingen v-twin men kanske kan vara ngt ändå. Jag vill helst ha kåpa så jag slipper blåsa bort, och Sv:n tycker jag ser grym ut med helkåpa. Någon som vet om det finns kåpa till Fazern?
Jag vill ha en sportig men inte allt för "obekväm" båge
Men det skulle vara värdefullt med åsikter om vad ni tycker om mina funderingar och om någon har erfarenhet av någon av dessa modeller...Vad säger ni om fazern? Tror ni att det är en roligare cykel? Jag är kluven....