Jag körde nästan sönder en MC-kunds bil idag :) *film*

Kööööp den så blir du automatiskt rik.
Jag lovar! http://www.blocket.se/vi/11563477.htm?ca=11_s

Nice, extremt nice! Egentligen så är det inte sååååå farliga pengar i inköp med tanke på hur rolig bil det är. Men vad kostar den egentligen att försäkra per månad (och serva)? Shajt Freppish, ta med dig kärran nästa gång du kommer så får jag dra en flukt! :tummenupp

Kamma dig min vän!! det är dina pengar dom är ute efter.:)

Hahah! Humorn lever på SH :D :lol Pengarna? Det är min k*k dom vill ha, tro mig! ;)

Last edited:
IronMike kom förbi shopen med sin fläskmerca idag. Som tur va har jag alltid en kamera liggandes i min bil (I can't live off camera). Jag gjorde mitt bästa för att försöka köra skiten ur den men det va för bra kvalla :(

Om du undrar varför den här filmsnutten ligger under mc-relaterat så syns det väl lång väg att vi inte är några Zatzy-muppar? :mad:

Fotnot: Om du har en snordyr leksak så skicka ett PM. Jag kör gärna skiten ur den. Freppa? :)

Ett stort tack till IronMike som gav mig tillfälle att köra en bil av denna kaliber. FET BIL 2K7!
FaN vad feTt manneN!!!!!!! Du rijErar!!!!!!! :yoparty :yoparty :yoparty

Nice, extremt nice! Egentligen så är det inte sååååå farliga pengar i inköp med tanke på hur rolig bil det är. Men vad kostar den egentligen att försäkra per månad (och serva)? Shajt Freppish, ta med dig kärran nästa gång du kommer så får jag dra en flukt! :tummenupp

If you got to ask, you can't afford it!

:D

Helförsäkring ligger för mig på 13000 per år. Service sker var 2500 mil, dvs vartannat är oljebyte och vartannat är större service. Ligger mellan 2900:- - 11000:-, eller för att göra det enklare:
2500 mil: Oljeservice (2900:- )
5000 mil: Lilla servicen (5000:- )
7500 mil: Oljeservice (2900:- )
10000 mil: Stora servicen (11000:- )
Utöver det bör man byta olja en gång per år oavsett om man vill vårda sin pärla. Sedan är det bara tuta och köra. Tjööööp för faan! Mycket bil för pengarna.

Tjööööp för faan! Mycket bil för pengarna.

Jag kontaktade faktiskt Insplanet redan imorse ;) Priset jag har på försäkringen hittills e 1.200.- per månad, men då hade dom ett par bolag kvar att kolla med.

Vad är sista bästa-kompis-pris? :rolleyes: Vi fortsätter via PM.

Ahh, mjölig ratt is teh shiznit :hihi
Frän bil dock, habegäret infann sig omedelbums vid spontanburnouten:tummenupp

Yeah! Det där är by far den ballaste bilen som jag fått köra och verkligen krana skiten ur. Micke ska ha en stor eloge för det. Många kan vara anala med sina prylar. Mighty Mc Mike va cool! :tummenupp

Last edited:
de va inte så farligt.. jag har en nyckel, farsgubben har en nyckel. men när han jobbar är jag ledig och vise versa, så då glider man förbi å rastar åket. jag tror de flesta skulle ta chansen å gasa helvete med en sån bil om man fick :yoparty

ska ner till nürbergring, körning 30e april, någon annan som ska dit? :)
Det heter varken nürbergring eller nürnbergring, banan heter Nürburgring och inget annat
http://www.nuerburgring.de/1_nuerburgring/daten_fakten/index.html?L=1

I övrigt så är Freppa ett kapitalistsvin som vi alla hatar :mad:

IronMike kom förbi shopen med sin fläskmerca idag. Som tur va har jag alltid en kamera liggandes i min bil (I can't live off camera). Jag gjorde mitt bästa för att försöka köra skiten ur den men det va för bra kvalla :(

Om du undrar varför den här filmsnutten ligger under mc-relaterat så syns det väl lång väg att vi inte är några Zatzy-muppar? :mad:

Fotnot: Om du har en snordyr leksak så skicka ett PM. Jag kör gärna skiten ur den. Freppa? :)

Ett stort tack till IronMike som gav mig tillfälle att köra en bil av denna kaliber. FET BIL 2K7!

Du kör som en kärring :D :D :D :D

// Colossus

Såg ju livrädd ut bakom ratten...

och fälgarna var asfula....det borde han ha råd att byta tycker jag...

Underbart med Tom Jones! Du vet hur man skapar stämning. Och sen så stämmer faktiskt det där med rufset. Alla killar tror att tjejer tänder på broilergrejen men nio av tio tjejer är totalt ointresserade av att vara den som måste stå och beundra sin egen kille. Tjejer vill själva bli beundrade. Killar ska vara som snälla herrelösa hundar en regning lördageftermiddag. De ska vara rufsiga, tillgivna och ha något bedjande i blicken. Ungefär som du. :)

Den hamnen är smock full av knösar!
Nu nämde bilarna... jag skulle inte vilja veta vad båtarna som ligger där kostar.. :avundsjuk

100 miljoner såg jag en båt som kostade men har ju legat världens största privataägda yatch där. Mycket vitt pulver i den hamnen.

Princess 60a ligger bland dom andra småbåtarna

Last edited:
Nyheter
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026

20-årige australiensaren Wi...

Alltid redo för regn

Håll dig torr på hojen – ny...

Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours

Pressrelease från Bridgesto...

Publikrekord under World Ducati Week

Ducati slog publikrekord un...

Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Back