don_tomazo
Går bra, en ägare.
skulle ja haft den , hade ja nog inte vågat låna ut den![]()
men mickes pappa e ju schysst som gör de,mohaha..
![]()
Är Micke ett pappa-betalar-barn?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
skulle ja haft den , hade ja nog inte vågat låna ut den![]()
men mickes pappa e ju schysst som gör de,mohaha..
![]()
Är Micke ett pappa-betalar-barn?

Kööööp den så blir du automatiskt rik.
Jag lovar! http://www.blocket.se/vi/11563477.htm?ca=11_s
Kamma dig min vän!! det är dina pengar dom är ute efter.![]()
Pengarna? Det är min k*k dom vill ha, tro mig! FaN vad feTt manneN!!!!!!! Du rijErar!!!!!!!IronMike kom förbi shopen med sin fläskmerca idag. Som tur va har jag alltid en kamera liggandes i min bil (I can't live off camera). Jag gjorde mitt bästa för att försöka köra skiten ur den men det va för bra kvalla
Om du undrar varför den här filmsnutten ligger under mc-relaterat så syns det väl lång väg att vi inte är några Zatzy-muppar?
Fotnot: Om du har en snordyr leksak så skicka ett PM. Jag kör gärna skiten ur den. Freppa?
Ett stort tack till IronMike som gav mig tillfälle att köra en bil av denna kaliber. FET BIL 2K7!

Nice, extremt nice! Egentligen så är det inte sååååå farliga pengar i inköp med tanke på hur rolig bil det är. Men vad kostar den egentligen att försäkra per månad (och serva)? Shajt Freppish, ta med dig kärran nästa gång du kommer så får jag dra en flukt!![]()
Man kan tro att ni alla är pizzabagare![]()

Tycker detsammaVem förväntade sig att rullarn skulle köra runt på varstoppet och leva rövare med en 700-800kkr bil vars ägare han känner bäst över internet?!
Tjööööp för faan! Mycket bil för pengarna.
Ahh, mjölig ratt is teh shiznit
Frän bil dock, habegäret infann sig omedelbums vid spontanburnouten![]()
Det heter varken nürbergring eller nürnbergring, banan heter Nürburgring och inget annatde va inte så farligt.. jag har en nyckel, farsgubben har en nyckel. men när han jobbar är jag ledig och vise versa, så då glider man förbi å rastar åket. jag tror de flesta skulle ta chansen å gasa helvete med en sån bil om man fick![]()
ska ner till nürbergring, körning 30e april, någon annan som ska dit?![]()
Det heter varken nürbergring eller nürnbergring, banan heter Nürburgring och inget annat
http://www.nuerburgring.de/1_nuerburgring/daten_fakten/index.html?L=1
I övrigt så är Freppa ett kapitalistsvin som vi alla hatar![]()

Ni gillar Freppas pengar och inget annat.Inte alla, vi gillar att ha Freppa som kund.![]()
![]()
Den här killen delade ut pannband på plattan idag.Alla gillar mina pengar. ALLA!
IronMike kom förbi shopen med sin fläskmerca idag. Som tur va har jag alltid en kamera liggandes i min bil (I can't live off camera). Jag gjorde mitt bästa för att försöka köra skiten ur den men det va för bra kvalla
Om du undrar varför den här filmsnutten ligger under mc-relaterat så syns det väl lång väg att vi inte är några Zatzy-muppar?
Fotnot: Om du har en snordyr leksak så skicka ett PM. Jag kör gärna skiten ur den. Freppa?
Ett stort tack till IronMike som gav mig tillfälle att köra en bil av denna kaliber. FET BIL 2K7!
Den hamnen är smock full av knösar!
Nu nämde bilarna... jag skulle inte vilja veta vad båtarna som ligger där kostar.. :avundsjuk
Såg ju livrädd ut bakom ratten...
och fälgarna var asfula....det borde han ha råd att byta tycker jag...
okej.. visa en bild på 18tummarna som sitter på din sänkta 240 då.Den här killen delade ut pannband på plattan idag.

Hahah! Humorn lever på SH![]()
Pengarna? Det är min k*k dom vill ha, tro mig!
![]()
|
|
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats
Om du vill förfina din hoj ... |
|
|
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats
Om du vill förfina din hoj ... |
|
|
Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026
20-årige australiensaren Wi... |
|
|
Alltid redo för regn
Håll dig torr på hojen – ny... |
|
|
Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours
Pressrelease från Bridgesto... |
|
|
Publikrekord under World Ducati Week
Ducati slog publikrekord un... |
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |