Ombyggd R6;a! snygg?

streetgixxer

FSRacing Supermoto/Trial
Gick med
5 Dec 2006
Hoj
KTM 500 SM -12,Orion 125cc fiddy -09
tja, ja byggde om min R6;a lite till en fighter, ja gjorde om bakkåpan lite men är osäker på resultatet, den blev så platt på nå sätt men ser riktigt bra ut från sidan!

va tyckerr ni? ja funderar på att köpa en r1 kåpa om ja hittar nån.:tummenupp IMG_1676.JPG

Lägg upp lite mer bilder?! Jag tror inte skylten kommer sitta så länge, kommer den inte ta i däcket? Ser rätt rå ut f.ö!!

Får nog vara ärlig och säga att bakkåpan var inte snygg!!!
Skulle se bättre ut med originalet eller en racebakdel. Lycka till...

a jag har stått o funderat som fan o de blir nog en ny kåpa bak, antingen orginal eller en racingkåpa,:rolleyes: IMG_1673.JPG

IMG_1678.JPG

IMG_1679.JPG

Gör några luftgälar på ovansidan, så får du bort lite av den platta looken :tummenupp

Bränn ihop en ny bakram o korta ner bakänden så den slutar precis bakom förarsitsen. Samma vinkel som nu , så det inte blir ngt otäckt tyskstuk på den..:)

tjena, ja laddade upp lite bilder tidigare på min ombyggda bakdel,

men den blev ju alldeles för platt bak så nu har ja hållt på lite med en R1 bak som ja har plastat över passagerar sittsen samt gjort ett luftintagshål, hehe bara för att de skulle se lite bättre ut:D

här är några bilder på hur den sser ut nu, lägger upp fler efter lackeringen.

kommentera gärna:tummenupp

IMG_1856.JPG

IMG_1859.JPG

IMG_1862.JPG

Riktigt snygg :tummenupp. Får man se bilder framifrån och se vad du har för lykta? :)

Som sagt, ser bra ut, men vinkla upp reggskylten sen när du sätter dit den igen. Ser helt feligt ut på den gamla bakdelen med vinkeln du hade där.

Jag vill ha en fågelpinne på det där styret !!!

Som sagt, ser bra ut, men vinkla upp reggskylten sen när du sätter dit den igen. Ser helt feligt ut på den gamla bakdelen med vinkeln du hade där.

hehe okok de gör jag.

o tyvärr blir de ingen fågelpinne, ja tycker man får lite skönare känsla uten:D

hare gutt:tummenupp

haha den platta bakdelen där var rolig! vad fan tänkte du?! :D .... :rolleyes:

nej men skönt att du ger dig på o försöker.. till skillnad från en anna slöfock som låter råttorna leka med hojvraket som står o multnar i källaren :tungan

här kommer lite mer bilder från byggandet, har glasfibrat ihop en ny undertail , ska bara slipas ner o spacklas lite :tummenupp

IMG_18655.JPG

IMG_18666.JPG

Bifogat

• IMG_18644.JPG
    IMG_18644.JPG
    110.6 KB · Visningar: 175
Last edited:
Back