sandstream
Guest
Jaha, vem tror ni vinner Rookie 600 respektive 1000 på söndag?
Har själv nollkoll så det vore kul att veta vilka som är favoriter.
Har själv nollkoll så det vore kul att veta vilka som är favoriter.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Riktigt bra tider!Vet bara att Rogge (R1000) körde riktigt bra tider den 15:e på A-torp, så han kommer garanterat ligga i topp. Tror han låg på höga 41r & 42
r - och kommer säkert kapa lite till på dom tiderna.
Har själv nollkoll så det vore kul att veta vilka som är favoriter.
Vet bara att Rogge (R1000) körde riktigt bra tider den 15:e på A-torp, så han kommer garanterat ligga i topp. Tror han låg på höga 41r & 42
r - och kommer säkert kapa lite till på dom tiderna.
Jag är född realist-pessimist och vet mina begränsningar. I torrt och med stort startfält har jag inte en chans på pallen oavsett vilken bana vi kör på.Nollkoll? Trodde du hade siktet ställt på podiet!!![]()
Jag är född realist-pessimist och vet mina begränsningar. I torrt och med stort startfält har jag inte en chans på pallen oavsett vilken bana vi kör på.
Topp 10 någon gång under året hade suttit fint.
Om någon undrar varför man ska tävla om man ändå inte tror sig kunna vinna så är svaret att man kan ha kul ändå![]()
Du menar från Torpet förra söndagen? Kolla min bloggSkitkul t.om....
Men fortfarande ingen tid från dig??
1.41 körde ju tom jag med min R1-00 så det tror jag inte räcker mot nyare 1000.
Jag tror och hoppas att Mats Törnvall plockar hem R1000!

1.50,022 vart det som bäst och att jag är missnöjd med den tiden är inget att hymla med. På fredag ska den sjunka ett par sekunder.
Är det ngn med en Beemer i Rookie1000? Då har jag en ny hjälte.2911063Hoppas han som kör BMW:n i R1000 vinner...Vilken outsider
![]()
Är det ngn med en Beemer i Rookie1000? Då har jag en ny hjälte.![]()

Själv kastar jag in handuken just nu iaf nytt jobb som jag ska satsa på tar väl ut hojen på någon onsdags träningen iaf
Var finns listor på anmälda förare?![]()
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |