Vem vinner R600/R1000 på Anderstorp

• Thread starter Thread starter sandstream
  • Start date Start date
Hoppas han som kör BMW:n i R1000 vinner... :yoparty Vilken outsider :tummenupp
Det är min släpvagnspolare Boxer, han tävlade i 250SP för ett par år sedan, nu har han sadlat om till pannkakstwin, han kommer att köra BOTT om han får snurr på korvkvarnen.

2912636 På dispens då eller? Jag gissar att den är på knappt 1100 cc :rolleyes: och det finns väl inget undantag i Rookie 1000-reglerna för tvåcylindriga? Eller tränar han bara nu för att köra BoTT om två veckor?

Kul i alla fall.:tummenupp
Om någon protesterar mot det är de löjliga, tycker jag.

Men va faan pöjk! Ska jag behöva slå vett i dig! Seså, Erfarenhet får du inte hemma. Ut och kör - det kan fanimig inte gå mer än åt helvete. Kör nu på söndag.

Okej jag Skickar Fakturan på hela skiten till Team Evil sätter mig i bilen bums :rolleyes:

På dispens då eller? Jag gissar att den är på knappt 1100 cc :rolleyes: och det finns väl inget undantag i Rookie 1000-reglerna för tvåcylindriga? Eller tränar han bara nu för att köra BoTT om två veckor?

Kul i alla fall.:tummenupp
Läs inlägg 22, han ska inte köra Rocky tusen, han ska kanske köra BOTT

jag har hört ryckten om 39 tider i r1000 det verkar gå fort i år :tummenupp wikberger hade någon tid på 42 i r600 och det är inte dåligt det heller, tur att man är på jobbet så man slipper hitta på massa ursäkter i år igen :rolleyes:

björn

jag har hört ryckten om 39 tider i r1000 det verkar gå fort i år :tummenupp wikberger hade någon tid på 42 i r600 och det är inte dåligt det heller, tur att man är på jobbet så man slipper hitta på massa ursäkter i år igen :rolleyes:

björn

Fy satan då går det undan

Tur för dom att man inte hade råd att ställa upp. :gnissla

Hörde rykten igår om att #31 Johansson låg på 1,44. Jag är iaf impad, han är ju helt rookiegrön. :tummenupp

Något annat ni undrar över?! ;)

mmm ja varför körde DU så sakta? :tungan

Ska du upp till Anderstorp o köra SV650??

I annat fall så undrar jag vad du annars tänk köra iår.

jag hade en SV som jag tänkte åka på men det kom nån och ville köpa den.... så nu e den borta... så nä jag kommer nog inte åka nått som det ser ut nu.
sen vet man aldrig vad som händer imorgon. :)

Last edited:

jag hade en SV som jag tänkte åka på men det kom nån och ville köpa den.... så nu e den borta... så nä jag kommer nog inte åka nått som det ser ut nu.
sen vet man aldrig vad som händer imorgon. :)

...det kan inte vara så att du inte får lov att köra utav den som bestämmer i hushållet? :tuttar

...det kan inte vara så att du inte får lov att köra utav den som bestämmer i hushållet? :tuttar

nej det stora problemet är ekonomiskt.
du hade väll 2 hojar? låna mej en så ska jag köra....(ifrån dej precis som förr....) :D

Back