Jag tycker att det är intressant att det finns så många som vet hur man som förälder ska bete sig om man har barn som har racing som intresse (och inget bollsinne), vidare är det också intressant att vissa tydligen har helt klart för sej vilken ekonomisk situation vissa "racing" familjer har
För att kort beskriva vad jag som "farsa" till en Junior tycker (numera en rookie utan subventioner).
Jag kräver inte att enskilda personer ska bidra till vår verksamhet, men applåderar dom som osjäviskt ger för sportens framtida tillväxt.
Tycker att det ligger i Svemos ansvar att trygga tillväxten, ett sätt att göra det är att subventionera avgifter både gällande starter likväl som licenser(sker idag).
Tycker att RR sektionen släpat en del gällande utbildning, men där har Stefan på Roadracing fabriken gjort ett hästjobb.
Vidare tycker jag att det är de olika föreningarnas ansvar att precis som Svemo försöka se till att vi får en tillväxt, med olika former av support.
Offkeff,, Juniorlicens fram till 20 oavsett klass

klockrent!
P.s. En annan förälder i min vänskapskrets med barn som är framgångsrika utryckte: Semester?? Depålivet och race är vår semester.