Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Per par är det!
Är det någon som vet hur ett Acrapovic låter om man jämför med Sebring![]()
tycker min låter som fan med Sebring burken på och ändå har jag gjort ett kors i bakpluggen som slår bort det värsta slagen.. det jag är ute efter är att den ska låta doft/mörkt om ni förstår vad jag menar eller låter Acrapovic lika??
Mitt acra låter dovt/mörktLåter riktigt mysigt när man drar på utan att låta för mycket så att säga
![]()
kan du fixa en ljudfil på det och lägga upp den vore det kanon Precis vad jag vela hakan du fixa en ljudfil på det och lägga upp den vore det kanon
![]()
Hej alla! Bytte olja och filter på min 660 nyligen, ser nu att den läcker olja vid påfyllningspluggen på ramen. Är det nån som vet vad det är för mått på kopparbrickan som sitter där?? Skulle ta bort den för att mäta men då rinner oljan ut. Har tittat i reservdelsböcker men hittar den inte där....Tacksam för svar

Precis vad jag vela hakan du fixa en ljudfil på det och lägga upp den vore det kanon
![]()
Men snarlikt ljud iallaf. Lånad filmMen snarlikt ljud iallaf.
http://www.youtube.com/watch?v=c3VFqsLW4as&mode=related&search=
Jag har hittat en på Blocket men inte fått tag på killen. http://www.blocket.se/vi/11237448.htm?ca=5_s skulle varit kanon om jag fått den tills på tisdag em då jag ska bänka min hoj 
Jo det slår lite hårdare med bara en dämpare,men acran låter lite "snällare". Hade själv sebring på min 640 -03, och det ljudet var i högsta laget, har nu sebring på min 660 -06 och då låter det mycket bättre (tack vare dubbla dämpare), som på klippetNice låter riktigt göttmen slår inte det hårdare med 1 dämpare en med 2st?
Jag har hittat en på Blocket men inte fått tag på killen. http://www.blocket.se/vi/11237448.htm?ca=5_s skulle varit kanon om jag fått den tills på tisdag em då jag ska bänka min hoj
![]()

någon som funderar på att sälja av sin 660 nu?? Som bor i skåne trakten eller har tillgång till att mötas halva vägen???? PMa
någon som funderar på att sälja av sin 660 nu?? Som bor i skåne trakten eller har tillgång till att mötas halva vägen???? PMa
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |