njelger
Guest
19:15 söndag kväll och jag har inte ens haft tid att starta hojen 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
19:15 söndag kväll och jag har inte ens haft tid att starta hojen![]()
Jag har kört FEM timmar enduro medan ni var ute och fiskörde era posörhojörer på asfalterade finvägar! woosiesDet där får ni inga muckler av!
Det är nästan smärtsamt att se honom klänga runt på hojen inför nästa posörhäng....Du har uppenbarligen aldrig sett skägget brottas med klubban i kurvorna....Det är nästan smärtsamt att se honom klänga runt på hojen inför nästa posörhäng....
![]()

Näe, ingen så mitt tapp av hojen var nog det allvarligaste som hände.ingen vurpa?
Turligt nog gick ingen nagel av, jag fick lite gräs på tröjan när jag skuttade undan. Hojen då? Några skråmor, ses som krigsskador.
Går nog från allvarlig fundering till faktisk sänkning av hojen.
Underbart väder, massor med hojar å glada människor... men nu sitter man på jobbetvarför får man aldrig grejorna i tid.
Hoppas ni åkglada får en riktigt trevlig dag!
Du har uppenbarligen aldrig sett skägget brottas med klubban i kurvorna....Det är nästan smärtsamt att se honom klänga runt på hojen inför nästa posörhäng....
![]()

Näe, ingen så mitt tapp av hojen var nog det allvarligaste som hände.Turligt nog gick ingen nagel av, jag fick lite gräs på tröjan när jag skuttade undan. Hojen då? Några skråmor, ses som krigsskador.
![]()
Vad var det som hände? Jo, jag stannade till och skulle sätta ner foten men där sluttade det lite så, tja kört.Går nog från allvarlig fundering till faktisk sänkning av hojen.
Tusen tack för en härlig tur. Verkligen jättefina vägar. Ett extra tack till min PT!![]()
Tack för idag, det var mycket trevligt och nått jag kommer vara med på flera gånger! Men djävulen så sliten jag är nu!
Alltid trevligt att träffa lite nya människor också! Mattias från Södertälje och grabbarna på dem nya svart R1rna, här är jag med RF:en!
Tack Valrog, för en bra tur, tror faktiskt DU tog hem hela skiten idag.
Tusen tack för en härlig tur. Verkligen jättefina vägar. Ett extra tack till min PT!![]()
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |