Airbag-åka tråden

Heli

eller var det Trasi
Gick med
22 May 2004
Ort
Södertälje
Hoj
GSX-R 750 Y
Så, när SKA vi ut och åka? Och vem orkar rådda ihop en runda?!? Jag hittar ingenstans... det är därför jag tycker om att köra på bana, man kommer alltid tillbaka till startplatsen. Ja, nästan alltid iaf... =(

Dessutom fryser jag och skinnstället har krympt, så det får gärna bli lite längre fram. (och så måste jag ju öva på att vara snäll... omöjlig ekvation?)


Jag vill åka med!
:wiggle
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
Ja, jag har lärt mig att behålla hörselpropparna på vid fikapaus.:blah
Bra där! Man lär så länge man lever säger de. :tungan Du kanske ska planera en tur på sydsidan av stan? Fast vänta tills det blir liiite varmare är du snäll. Den 27/4 är det Tuvängenpremiär, vi kanske kan lura ner tjejerna och köra lite då?
 

Heli

eller var det Trasi
Gick med
22 May 2004
Ort
Södertälje
Hoj
GSX-R 750 Y
Bra där! Man lär så länge man lever säger de. :tungan Du kanske ska planera en tur på sydsidan av stan? Fast vänta tills det blir liiite varmare är du snäll. Den 27/4 är det Tuvängenpremiär, vi kanske kan lura ner tjejerna och köra lite då?

Menar du på allvar att jag ska vara hönsledaren igen :D jag åkte juh ifrån några stackare i slutet ... men skyller på dig så klart det var du som skulle vara uppsamlaren, eller nå`t :tungan
Ja vem vet jag kanske kanske kanske pallar med ta tag i det i sommar.

Och tuvängen får vara då vi flyttar just den helgen :tummenupp
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
Menar du på allvar att jag ska vara hönsledaren igen :D jag åkte juh ifrån några stackare i slutet ... men skyller på dig så klart det var du som skulle vara uppsamlaren, eller nå`t :tungan
Ja vem vet jag kanske kanske kanske pallar med ta tag i det i sommar.

Och tuvängen får vara då vi flyttar just den helgen :tummenupp
Mmm.. just det, en uppsamlare som höll en genomsnittshastighet på 30 km/h och sket i brallorna så fort det svängde... just en snygg sådan. :rolleyes: Men det är fina vägar där neråt dig, så en repris skulle nog uppskattas.
Du får väl hålla igen den där draken som sitter på högerhanden, jänta!!!:tungan
När du flyttat klart. Kul att ni hittat ett bra ställe att bo på! :krama (Svante skvallrade när jag var inne i butiken för ett tag sedan)
 

bikerwoman

Bannad
Gick med
30 Sep 2003
Ort
Roslagen men fortfarande 08!
Hoj
Gixxer 750- 08, sprillans ny! blå/vit
Det beror ju på att du ligger fast bakom skägget...
Då du envisas åka med honom.. :D

( Nu kunde jag inte vara tyst längre )

Skägget kör faktiskt jävligt bra tycker jag, bra kurvteknik och han kör med insidan av huvudet. Gasar på "rätt ställen":tummenupp och slår av på rätt ställen. Han uppnår faktiskt de egenskaper som vi försöker tuta i alla våra kursdeltagare på B&K-kurserna:)

...och NEJ ,jag är inte mutad;)
 

Folkezx9r

Född i motvind... OCH uppförsbacke !
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Torsås
Hoj
Superduke -06 , Peugeot Speedfight 100 cc o en fyllemoppe(som grabben snodde när han blev 15...)
Mmm... alldeles för kallt, airbagsen fryser och vad har vi då för nytta av dem?!? :va Och :whip till den som kommer med förslaget att ge en hjälpande hand med uppvärmningen!!! :tuttar

Ut o kör med er när det är kallt är ni snälla !!! Ni får så snygga ....airbags...då !:tummenupp
 

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Ort
Sollentuna, Edsviken
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
Så, när SKA vi ut och åka? Och vem orkar rådda ihop en runda?!? Jag hittar ingenstans... det är därför jag tycker om att köra på bana, man kommer alltid tillbaka till startplatsen. Ja, nästan alltid iaf... =(

Dessutom fryser jag och skinnstället har krympt, så det får gärna bli lite längre fram. (och så måste jag ju öva på att vara snäll... omöjlig ekvation?)

Det är så underbart att höra "Jag hittar ingenstans... det är därför jag tycker om att köra på bana, man kommer alltid tillbaka till startplatsen. Ja, nästan alltid iaf... =( "...du hör så ihop med Doris & Doris :D

Hojen e färdiglackad nu, ska plockas ihop nästa vecka & sen måste vi ut på en repa. Ska bli intressant att se VAR vi hamnar innan det är klart :)
 

Snail_shell

www.skitsnack-mc.se
Gick med
28 Jul 2006
Ort
Vallentuna
Hoj
CBR 1000RR -07 ( Hong Kong Edition)
Skägget kör faktiskt jävligt bra tycker jag, bra kurvteknik och han kör med insidan av huvudet. Gasar på "rätt ställen":tummenupp och slår av på rätt ställen. Han uppnår faktiskt de egenskaper som vi försöker tuta i alla våra kursdeltagare på B&K-kurserna:)

...och NEJ ,jag är inte mutad;)


Jag vet vilken övertalningsförmåga den karln har, så mutad eller inte.. :tungan

Tyvärr kan jag inte här i offentlig miljö ge något statements om enskilda individers körning då det skull komma att användas emot mig på ett eller annat sätt i all evighet. :D

Men vid nästa körning skall jag berätta för dig... :tummenupp

förutom den på
näthinnan alltså ;)

Kan jag få en kopia av den? :)
 
Last edited:

bikerwoman

Bannad
Gick med
30 Sep 2003
Ort
Roslagen men fortfarande 08!
Hoj
Gixxer 750- 08, sprillans ny! blå/vit
Jag vet vilken övertalningsförmåga den karln har, så mutad eller inte.. :tungan

Tyvärr kan jag inte här i offentlig miljö ge något statements om enskilda individers körning då det skull komma att användas emot mig på ett eller annat sätt i all evighet. :D

Men vid nästa körning skall jag berätta för dig... :tummenupp
Kan jag få en kopia av den? :)

Hahahaha, ja gör det:tummenupp
 

Snail_shell

www.skitsnack-mc.se
Gick med
28 Jul 2006
Ort
Vallentuna
Hoj
CBR 1000RR -07 ( Hong Kong Edition)
Är det inte dags att lyfta den här tråden??

Jag tyckte den var ett friskt initiativ..
Kom igen nu tjejor..

Fall inte ur nu när nursan etablerat en så bra tråd.. :tummenupp :D
 

Road-Ragge

vägkonnessör
Gick med
10 Jun 2006
Ort
Täby
Hoj
Yamaha NMAX 125...vilket j-la drag!! :)

Jag tyckte den var ett friskt initiativ..
Kom igen nu tjejor..

Det är ju synd om de små liven. Tråden dog väl när de skulle fixa en gruppkörning för tjejer. En gruppkörning förutsätter ju att minst en förare hittar någonstans :hihi.
 

Kapten Blåskägg

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Ort
Trångsund
Hoj
Dakota med femhalva o två pinnar drev
Är det inte dags att lyfta den här tråden??

Jo det tycker jag också, men vi kan väl fokusera på det viktigaste? :D
Skägget kör faktiskt jävligt bra tycker jag, bra kurvteknik och han kör med insidan av huvudet. Gasar på "rätt ställen":tummenupp och slår av på rätt ställen. Han uppnår faktiskt de egenskaper som vi försöker tuta i alla våra kursdeltagare på B&K-kurserna:)

Det är ju synd om de små liven. Tråden dog väl när de skulle fixa en gruppkörning för tjejer. En gruppkörning förutsätter ju att minst en förare hittar någonstans :hihi.

:skrattaåt :skrattaåt :skrattaåt
 
Last edited:
Nyheter
Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Top