Snail_shell
www.skitsnack-mc.se
![]()
Vi var uppe i Umeå och körde lite enduro med ett gäng för ett par år sedan, andra gången i mitt liv för mig och enda tjejen på turen med en massa superproffs. Vi var 17 pers!!! (de trodde att vi skulle lyckas dra ihop 4-5 stycken via SH, så det visar ju styrkan i ett fungerande forum)
Hur som helst, jag lade mig av förklarliga skäl långt bak, men det var en gentleman som kände sig manad att åka sist och samla ihop eftertrupperna, med motivationen att han var skadad och ville ta det lugnt och gärna tog på sig uppgiften.
Det visade sig vid eftersnacket, att han ansåg sig ha haft den bästa turen av alla, med den bästa utsikten...Jag låg näst sist hela vägen!!!
Ni män ÄR snuskhumrar! Och vi gillar er ändå.![]()
Klart vi är!! Vi har tagit patent på det också..
I ett sånt läge skulle till och med jag försökt mig på Enduro..
( Provade förra helgen i 10 minuter, visade sig att man behövde kondition för sånna aktiviteter )
Jag låg näst sist hela vägen!!!
-turer i sommar, fast jag kommer att fet-steka er alla

Du förtjänar alltså lite

DESSUTOM så ÄR det så att jag har faktiskt inte så sån dunderkoll på motorcyklar och det är svårt att bara ställa en massa frågor om saker man inte vet så mycket om..var skall man börja liksom. Så dumma frågor smygs in till människor som inte skrattar alltför mycket åt en. Samma med körning..jag skäms så jag blir knallröd i ansiktet för jag inte KAN köra som de flesta gör på onsdagskörningarna..jag KAN väl men jag mår fan inte harmoniskt när jag gör det! Då kan det vara skönt att kanske köra ibland med likasinnade! Inte alltid men ibland..det är bara så jag menar med den här tråden.

men bara när man skall prova skinnställ...gelbags på egen risk