Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Annars skulle jag kolla fuggarna, om trattarna mot toppen är avsmalnade på något vis.Åhå, en sån har ju haft, fast 99'a!Dock var den ostrypt när jag köpte den... Men jag har något vagt minne av att säljaren pratade om att dom stryps på avgassidan
Annars skulle jag kolla fuggarna, om trattarna mot toppen är avsmalnade på något vis.
Nu är det några år sen, men jag har för mig att han pratade om att strypningen satt precis före dämparn, så får du loss den å det är ett öppet hål in så ska det nog va lugnt. Å ingen sätter väl på slip men låter strypningen sitta kvar?Verkar ju knepigt har en slipon på
fast krökarna och så är ju orginal...????
känns ju inte så kul att riva halva hojen för att se efter heller utan det skulle ju vara bra att veta !!!
Nu är det några år sen, men jag har för mig att han pratade om att strypningen satt precis före dämparn, så får du loss den å det är ett öppet hål in så ska det nog va lugnt. Å ingen sätter väl på slip men låter strypningen sitta kvar?![]()
|
|
Mälaren Runt fyller 40 år
Nu på lördagen den 15 augus... |
|
|
Steve Holcombe klar för GGN!
Pressmeddelande 2026-08-10 ... |
|
|
Nya Chief Vintage Sturgis
I samband med 86:e Sturgis ... |