strypt gsx750f -98

magnusj

magnusj
Gick med
28 Mar 2007
Hoj
honda fmx 650
Nu undrar jag
har en suzuki gsx 750 f som är strypt
finns det någon som kan hjälpa mig med vari hels... sitter strypningarna?????:va
tacksam för svar

Åhå, en sån har ju haft, fast 99'a! :) Dock var den ostrypt när jag köpte den... Men jag har något vagt minne av att säljaren pratade om att dom stryps på avgassidan :va Annars skulle jag kolla fuggarna, om trattarna mot toppen är avsmalnade på något vis.

Åhå, en sån har ju haft, fast 99'a! :) Dock var den ostrypt när jag köpte den... Men jag har något vagt minne av att säljaren pratade om att dom stryps på avgassidan :va Annars skulle jag kolla fuggarna, om trattarna mot toppen är avsmalnade på något vis.

Verkar ju knepigt har en slipon på
fast krökarna och så är ju orginal...????
känns ju inte så kul att riva halva hojen för att se efter heller utan det skulle ju vara bra att veta !!!

Verkar ju knepigt har en slipon på
fast krökarna och så är ju orginal...????
känns ju inte så kul att riva halva hojen för att se efter heller utan det skulle ju vara bra att veta !!!
Nu är det några år sen, men jag har för mig att han pratade om att strypningen satt precis före dämparn, så får du loss den å det är ett öppet hål in så ska det nog va lugnt. Å ingen sätter väl på slip men låter strypningen sitta kvar? :)

Nu är det några år sen, men jag har för mig att han pratade om att strypningen satt precis före dämparn, så får du loss den å det är ett öppet hål in så ska det nog va lugnt. Å ingen sätter väl på slip men låter strypningen sitta kvar? :)

Nej det kan man ju hoppas .......
Jag har aldrig kollat på det eftersom den satt på när jag köpte hojen..
men jag tror inte att han kollat det känns inte så eftersom jag lyckats klura ut att om man byter dämpare så bör man se till att hojen får mer soppa genom att tex byta munstycken Nu tycker jag att den inte går riktigt rent och den vid fullgas kommer liksom lite efter och bubblar och smäller lite
Det får nog bli en resa till dynojet bänken iallafall

Nyheter
Mälaren Runt fyller 40 år

Nu på lördagen den 15 augus...

Steve Holcombe klar för GGN!

Pressmeddelande 2026-08-10 ...

Nya Chief Vintage Sturgis

I samband med 86:e Sturgis ...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...