Mc jacka?

Vilken jacka är snyggast?

• Antal röstningar
    0
Det får vi verkligen hoppas. För jag valde ju bara jackor som jag tycker är fula och sen måste jag ju köpa den jackan som röstas fram.

Skönt med lirare som bidrar med givande inlägg.
Jag är mest lite less på alla som bryr sig så förbannat i vad andra tycker att dom ska ha på sig eller vad dom ska ha för hojar. Who cares, så länge man trivs själv.

bröderna nilssons vid polishuset i Helsingborg har en del Icon grejor... var där och käkade toscakaka och handlade lite:)
bra priser var det på Icon-grejorna också faktiskt

Ska införskaffa en ny mc jacka till säsongen. Har hittat en hel del som verkar intressant. Tänkte därför ta hjälp av alla modemonster på SH.

Tänkte på en sak..

Ni som kör med en sån här jacka har ni en ryggskena under eller kör ni utan? Såg att vissa av jackorna redan har inbyggda skydd .. men dom kanske inte är nått att lita på .. :va

Ska införskaffa en ny mc jacka till säsongen. Har hittat en hel del som verkar intressant. Tänkte därför ta hjälp av alla modemonster på SH.

Vilken jacka tycker ni är snyggast?

Fick bli en röst på både 1. Arlen Ness 4289 och 7. Icon crest Tänkte köpt Arlen nessen men den satt inte så bra.

Dom skydden är INTE att lita på så man gör bäst i ta ut dom o ha egen ryggskena..om man bryr sig om sin ryggrad :nicka

Vadå ta ut dem? de är väl bara låta dem sitta kvar och ha en extern ryggskena under som vanligt?

Riktigt snygga ´jackor helt klart! Döskallen är väl ett alternativ den dagen du får nog och gör en Punisher.

Vart i Sthlmstrakten hittar man butiker som säljer ICON/ARLEN kläder?

jag tror arlen ness är bästa valet... både enligt mig och större delen av SH's modegurus uppenbarligen... 3 arlen ness jackor har fler röster än 4 icon ;)

arlen ness 2494 helt klart mest stilren av alternativen!

Någon som vet om det finns Arlen Ness återförsäljare i Stockholm eller i närliggande städer?

Nessjackorna är jävligt snygga men Icon´s är också snygga och har definitivt mer attityd. Dock skulle jag inte köpa "Skull Midnight Motorhead Jacket" (som den heter i USA) om jag var du!
Jag helst vill vara ensam om den:D . Eller ju färre ju bättre....

Priset här hemma ligger på 6500Sek men det blir avsevärt billigare att ta den från USA. Jackan kompletterar min hjälm (som är på väg hem) bra:kär

463b6539333cf5bf0a37beeb62e3cdb8_rough.jpg

5edd333a376deb8460b8a6b262efdbf0_rough.jpg

Nyheter
Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Back