Chris Ash
Kapten Gars
Jag har tävlat 3 säsonger utan, det funkar bra, däckvärmare är en lyxpryl som man ska köpa om man har gott om pengar över. Tycker jag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Har aldrig kört tvåtakt, som jag antar att du tävlade med, och vet inte vilket grepp de har med kalla däck.Jag har tävlat 3 säsonger utan, det funkar bra, däckvärmare är en lyxpryl som man ska köpa om man har gott om pengar över. Tycker jag.
Som vanligt verkar alla tycka olika i denna fråga. Jag vet iaf minst 1 förare som bestämt hävdar att han har haft ett flertal uppsättningar slicks som inte varit värst slitna i gummit men kasserats pga hockeypucksvarning.
Jag har tävlat 3 säsonger utan, det funkar bra, däckvärmare är en lyxpryl som man ska köpa om man har gott om pengar över. Tycker jag.
Jag hade hellre lagt pengarna på värmare än ett set nya däck!

Då vet jag precis vilka du ska köpa!2839396Jag har också upplevt det.
Helt enkelt för däcket gått varmt för många ggr.
Såg det när det var dags att packa ihop för dagen...
Var en fin kant som man inte hade velat att den släppt när man hade fullt nerlägg.
Anledningen att jag läser denna tråd e just för att jag sitter o kikar efter ett par värmare så jag slipper just detta.
Bra pris o kvalité självklart.![]()
Då vet jag precis vilka du ska köpa!![]()
Värdefull/dyrbar bantid är det bara dumt att slösa bort på att värma däck i touringtempo.
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |