?

good find kgk..

ok mina ufoteorier: det är 100% säkert att det finns annat liv än vi i universum. dock är avstånden lika stora för dom som för oss, så har dom inte hittat "wörmhåles" så är nog risken nära 0 att dom skulle kunna ta sej hit, ens om dom åker med ljusets hastighet och började när bigbang startade. hur lång tid dom än har haft på sej så är risken extremt liten för att dom skulle tagit sej just hit. och hur skulle dom hitta just våran lilla pissplanet i våran lilla pissgalax?

om dom nu finns här och har sett hur vi behandlar andra människor (och har gjort i tusentals år) skulle dom då låta oss leva? nae troligtvis inte, dom skulle tagit kål på oss för länge länge sen, antagligen just for fun..

en del av nikola teslas uppfinningar vet man än idag inte riktigt hur dom fungerar. han visste/förstod en hel del som vi inte kan lista ut än idag, hans uppfinningar skulle antagligen kunna användas i "ufon". tydligen så försvann en hel del ritningar när han dog

jag tror regeringar/företag/grupper av skumma lirare har tillgång till långt mer avancerad teknik än vad allmännheten känner till idag, och haft i säkert hundra år. många saker av det folk tror är ufon är antagligen byggt av människor. men det finns ju alltid en risk att det faktiskt är utomjordingar som rattar grejerna, det kommer vi aldrig att få reda på.

men såhär överlag tror jag det är extremt liten risk för att det faktiskt är utomjordingar här och hälsar på, och om det nu är det så vet dom garanterat bättre än att visa sej, och har garanterat teknologin för att gömma sej, jag menar har dom teknologin för att komma hit (och dessutom överleva resan, vilket sätt dom nu kommit hit på) så lär ju det andra va rent trivialt, och att dom skulle bli "avslöjade" vore en rent hån. dom lär knappast vara slarviga livsformer.

good find kgk..

ok mina ufoteorier: det är 100% säkert att det finns annat liv än vi i universum. dock är avstånden lika stora för dom som för oss, så har dom inte hittat "wörmhåles" så är nog risken nära 0 att dom skulle kunna ta sej hit, ens om dom åker med ljusets hastighet och började när bigbang startade.

den där vetenskapskillen i filmen, som är med i massa vetenskapsprogram om universums uppbyggnad, einstein osv., är inne på dom där "wörmhåles" och att resa med ljusets hastighet funkar inge bra.

har de teknik så de kan resa hit så är de nog lite smartare än att de tar ihjäl människorna på den här planeten, det gör ju människorna så bra själva :näsblod

Tänk att kunna åka vart du vill utan att bekymra dig om bilar, båtar, tåg - eller rymdskepp. Sådana knappar finns i både science fiction-filmer och barnprogram. Numera finns de också i verkligheten, men bara för små partiklar: amerikanska och österrikiska fysiker lyckades nyligen teleportera atomer.

http://www.dn.se/DNet/road/Classic/article/0/jsp/print.jsp?&a=289307

Last edited:
jag skulle tippa på att man inte lyckats teleportera atomer men däremot återskapa en exakt kopia på annan plats. kan det stämma?

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg