good find kgk..
ok mina ufoteorier: det är 100% säkert att det finns annat liv än vi i universum. dock är avstånden lika stora för dom som för oss, så har dom inte hittat "wörmhåles" så är nog risken nära 0 att dom skulle kunna ta sej hit, ens om dom åker med ljusets hastighet och började när bigbang startade. hur lång tid dom än har haft på sej så är risken extremt liten för att dom skulle tagit sej just hit. och hur skulle dom hitta just våran lilla pissplanet i våran lilla pissgalax?
om dom nu finns här och har sett hur vi behandlar andra människor (och har gjort i tusentals år) skulle dom då låta oss leva? nae troligtvis inte, dom skulle tagit kål på oss för länge länge sen, antagligen just for fun..
en del av nikola teslas uppfinningar vet man än idag inte riktigt hur dom fungerar. han visste/förstod en hel del som vi inte kan lista ut än idag, hans uppfinningar skulle antagligen kunna användas i "ufon". tydligen så försvann en hel del ritningar när han dog
jag tror regeringar/företag/grupper av skumma lirare har tillgång till långt mer avancerad teknik än vad allmännheten känner till idag, och haft i säkert hundra år. många saker av det folk tror är ufon är antagligen byggt av människor. men det finns ju alltid en risk att det faktiskt är utomjordingar som rattar grejerna, det kommer vi aldrig att få reda på.
men såhär överlag tror jag det är extremt liten risk för att det faktiskt är utomjordingar här och hälsar på, och om det nu är det så vet dom garanterat bättre än att visa sej, och har garanterat teknologin för att gömma sej, jag menar har dom teknologin för att komma hit (och dessutom överleva resan, vilket sätt dom nu kommit hit på) så lär ju det andra va rent trivialt, och att dom skulle bli "avslöjade" vore en rent hån. dom lär knappast vara slarviga livsformer.