Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
men det går bra med drivisar till en annan Laserjet som har samma funktioner (duplex enhet, 1200dpi).kan ha mer än 2Gb Ram
kan skicka 64bit data istället för 32bit
kan använda 64bit värden "in one go" istället för 2
betydligt bättre minneshantering
Bättre prestanda i spel som stöder 64Bit
Mycket bättre prestanda i applikationer som joddlar med stora datamängder
WinXP 64bit pro OEM 1300:-
WinXP 32bit pro OEM 1400:-
Enda nackdelen är att inte all hårdvara har drivisar för 64Bit,litet problem.
Detta baserar du på vad för information?
XP 64 stödjer mer än 4GB ram.
Ger mer prestanda i aplikationer som behöver adressera mycket ram(oftast server relaterade program.).
Ger minimal skillnad i desktop program och spel.(ökning beror oftare på andra optimeringar.)
Myket mindre stöd för drivrutiner och program inkompatibiliteter.
Jag pressonligen skulle inte rekomendera någon hemanvändare köra 64-bit i dagsläget.
Baserat på tester från diverse sidor. Almäna inlägg på sweclockers.com och egna tester.
Jag har kört det nu i 1 år och 2 månader, dator enliogt tidigare inlägg. Jag läste massor av trådar och pratade med massor av folk innan jag slog till. Nu kan jag bara konstatera att det var rätt val.
Alla program som jag testat riktigt gamla,gamla rätt så nya och jättenya har med undantag av dom i mitt föregånde inlägg fungerat kanon. Riktigt gamla fungerar till och med bättre än i datorer jag har med WinXP 32.
Jag har inte haft några som helst bekymmer med hårdvara utom för min HPLJ1320 men det var lätt fixat.
Ja 64bit stöder mer än 4Gb men jag tyckte det räckte.
Yngsta sonen (20) är ett riktigt spel freak och han jagar alltid bort mig från 64 PC'n.![]()
Tja detta är mina erfarenheter.
EDIT:
Jag körde exakt samma hårdvara med WinXP 32bit först (2Gbram givetvis).
Trevligt att dem löst inkompatibiliterer som var massiva i början och då jag testade deras första skarpa verision av XP 64.
Sen till prestandan. Har du mätt det överhuvudtaget. Man uplever ofta prestanda då man byter men finns den verkligen där?
Enligt min erfarenhet och alla forum/hårdvarusidor så är den ytterst minimal. Alla jag hört har avrådit från XP 64/vista64.
Försöker inte klanka ner ärbara nyfiken över att se hur utvecklingen mot 64-bit går.
Edit sen så vitt jag vet stödjer ms 32-bit upp till 4GB ram. Därav mer än tillräkligt för alla normala användare.
Nej WinXP 32bit stöder max 2Gb Ram
http://support.microsoft.com/kb/555223
http://oem.microsoft.com/downloads/product_guide_2003_q2/osystem/WinXPPro.htm
Jag läser det som att xp visst stödjer 4gb ram.
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |