Hög avlönat extra jobb.

Status
Ej öppen för fler svar.

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Arvika
Hoj
Pippigul SV650
Prulle, behöver du extraknäck så räcker det bra att se vad Gabor tipsar om. Sen bör du låta bli att tjafsa med forumets bottenskrap. Mitt upp i högen med idioter kan det faktiskt finnas någon som kan hjälpa dig och då gynnas du inte av att sänka dig till nördarnas nivå.

Allt är en fråga om inställning och Gabor har mycket vettigt att komma med. Tyvärr måste du ha lite tur också men det skaffar du dig genom lite engagemang, inte genom att sitta hemma och tycka synd om dig.

Surfa på "lediga jobb" istället för Sporthoj. Här finns alldeles för mycket folk som njuter av att bråka med tonåringar som har det jobbigt istället för att skaffa ett liv.

Edit/ Ta bort din "Elinstallations" signatur (den ser bara oseriös ut) och gör något vettigt av den. Kolla med lokala elektriker om de behöver folk över sommaren. Går du med en behörig elektriker så är det ju bara viktigt att du gör ett bra jobb(om regelerna är som dom var när jag var ung).
 
Last edited:

Maxxi

********
Gick med
23 Apr 2004
Ort
GBG
Hoj
Aprilia & Minikina
Prulle, behöver du extraknäck så räcker det bra att se vad Gabor tipsar om. Sen bör du låta bli att tjafsa med forumets bottenskrap. Mitt upp i högen med idioter kan det faktiskt finnas någon som kan hjälpa dig och då gynnas du inte av att sänka dig till nördarnas nivå.

Allt är en fråga om inställning och Gabor har mycket vettigt att komma med. Tyvärr måste du ha lite tur också men det skaffar du dig genom lite engagemang, inte genom att sitta hemma och tycka synd om dig.

Surfa på "lediga jobb" istället för Sporthoj. Här finns alldeles för mycket folk som njuter av att bråka med tonåringar som har det jobbigt istället för att skaffa ett liv.

Edit/ Ta bort din "Elinstallations" signatur (den ser bara oseriös ut) och gör något vettigt av den. Kolla med lokala elektriker om de behöver folk över sommaren. Går du med en behörig elektriker så är det ju bara viktigt att du gör ett bra jobb(om regelerna är som dom var när jag var ung).

Om du syftar på mig så tar jag inte illa vid mig. När jag var i Prulles ålder jobbade jag 6h varje dag, efter skoltid mån-fre på WM-data och konfigurerade Hem-PC datorer som finns i hundratusentals hem idag. Vi satt inte hemma och gnällde över att det inte fanns några jobb. Vi engagerade oss istället och letade jobb överallt. Ingen av oss var utbildade datanissar under gymnasiet direkt, men vi hade viljan och inställningen att verkligen lära oss jobbet, samt jobba röven av sig, utan att betygen blev lidande för det. Man kan inte sitta och spamma på sporthoj för att hitta ett jobb! I Prulles fall handlar det inte om att välja och vraka bland högbetalada jobb. Killen saknar ju utbildning så varför inte söka på ett lager eller en ica-butik där det knappast krävs någon förkunskap? Att begär över 90kr/h när man är 17 år och saknar utbildning är bara patetiskt.
 
Last edited:

valmers

@valmersofficial
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Karlstad
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Som sagt, glassbilsförare är da shit. 50 lök i månaden. PM:a Mavve för info.
 

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Arvika
Hoj
Pippigul SV650
Om du syftar på ..... patetiskt.

Vad får du ut av att jävlas med 17-åringar? En kick eller vaddå?

Precis som du säger är det inte lätt att tjäna stora pengar, framförallt inte som tonåring utan utbildning. Men vad tjänar du på att bete dig som om du vore en jämnårig mobbare?
 

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Ort
Norrort
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
2817082 Prulle, behöver du extraknäck så räcker det bra att se vad Gabor tipsar om. Sen bör du låta bli att tjafsa med forumets bottenskrap. Mitt upp i högen med idioter kan det faktiskt finnas någon som kan hjälpa dig och då gynnas du inte av att sänka dig till nördarnas nivå.

Allt är en fråga om inställning och Gabor har mycket vettigt att komma med. Tyvärr måste du ha lite tur också men det skaffar du dig genom lite engagemang, inte genom att sitta hemma och tycka synd om dig.

Surfa på "lediga jobb" istället för Sporthoj. Här finns alldeles för mycket folk som njuter av att bråka med tonåringar som har det jobbigt istället för att skaffa ett liv.

Edit/ Ta bort din "Elinstallations" signatur (den ser bara oseriös ut) och gör något vettigt av den. Kolla med lokala elektriker om de behöver folk över sommaren. Går du med en behörig elektriker så är det ju bara viktigt att du gör ett bra jobb(om regelerna är som dom var när jag var ung).
Jo, jag många fina tips blev det, har sökt 5 st nu. får se hur det blir.

Tillbottenskrapet kan jag bara säga: Gud va bra att ni va så perfekta trots attdet minsan va mkt svårare och att ni alltid är bäst. Varför sitter ni här då? Internetforum är för misslyckade så jag drar, ciao!
 

Maxxi

********
Gick med
23 Apr 2004
Ort
GBG
Hoj
Aprilia & Minikina
Vad får du ut av att jävlas med 17-åringar? En kick eller vaddå?

Precis som du säger är det inte lätt att tjäna stora pengar, framförallt inte som tonåring utan utbildning. Men vad tjänar du på att bete dig som om du vore en jämnårig mobbare?

Kamratuppfostran. Om man ger honom en pik kanske han vaknar till och inser att det är dags att rycka upp sig. I Sverige kryllar det inte av jobb som delas ut gratis. Det är jävligt hård konkurrens om jobb i dagens läge. Det gäller att vara seriös och plugga även under gymnasietiden, eftersom de resultaten ofta följer en genom fortsatta livet. Jag tror Prulle kan ordna ett extraknäck om han bara rycker upp sig och verkligen anstränger sig. Varför inte kolla in www.ams.se. En snabb sökning visar på över 5800 jobb bara i Sthlm och mer än 200 jobb utan krav på utbildning. Kanske är bättre att söka jobb på bla ams.se än att sitta och spamma skit på sporthoj. Men den allsmäktige Chrille kanske har några bra tips?

Jo, jag många fina tips blev det, har sökt 5 st nu. får se hur det blir.

Tillbottenskrapet kan jag bara säga: Gud va bra att ni va så perfekta trots attdet minsan va mkt svårare och att ni alltid är bäst. Varför sitter ni här då? Internetforum är för misslyckade så jag drar, ciao!

Vi har väl också rätt att koppla av efter arbetstid och för den delen under vår arbetstid också.
Här har du ett tips: http://platsbanken.ams.se/region/240000/
 
Last edited:

Paradoxy

Guest
Kanske är bättre att söka jobb på bla ams.se än att sitta och spamma skit på sporthoj. Men den allsmäktige Chrille kanske har några bra tips?

Jag kniper in före Chrille här och tipsar om att det går att surfa på fler än en sida samtidigt.

Häftigt va? :O
 

Maxxi

********
Gick med
23 Apr 2004
Ort
GBG
Hoj
Aprilia & Minikina
Smart Maxxi, vem ska nu ta över forumets dumstrut? :mad:
Nu ber du om ursäkt så fåntratten kommer tillbaks, ögonaböj, på direkten, nu, på stört. :mad:

Haha ibland känns det som att det är du och jag som endast vågar säga vad vi tycker på forumet. Alltid får man skit från moral chrille och Co. Jag berättar ju bara sanningen.
 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Haha ibland känns det som att det är du och jag som endast vågar säga vad vi tycker på forumet. Alltid får man skit från moral chrille och Co. Jag berättar ju bara sanningen.

Sluta smörra ,ja e arJ på dej. :mad:

Inte tillnärmelsevis lika aRj som "någon" verkara vara på mig, jag är förärad att omnämnas i både signatur och användartitel, har det ens hänt tidigare?
Det här klår nästan när jag och några till fick dela på förstaplatsen som mest hatade på forumet. :banana
 

Bifogat

  • delete dumskalle.JPG
    delete dumskalle.JPG
    80.1 KB · Visningar: 155

Maxxi

********
Gick med
23 Apr 2004
Ort
GBG
Hoj
Aprilia & Minikina
Sluta smörra ,ja e arJ på dej. :mad:

Inte tillnärmelsevis lika aRj som "någon" verkara vara på mig, jag är förärad att omnämnas i både signatur och användartitel, har det ens hänt tidigare?
Det här klår nästan när jag och några till fick dela på förstaplatsen som mest hatade på forumet. :banana

Skit på dig :mad: Jag står på Prulles sida nu, jag tjenner att opinjonen har vent. Ja ska okcså venda kapan efter vinden å då blir det att venda sig till hans favör. :yoparty
 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Skit på dig :mad: Jag står på Prulles sida nu, jag tjenner att opinjonen har vent. Ja ska okcså venda kapan efter vinden å då blir det att venda sig till hans favör. :yoparty

:gråta :gråta :gråta :gråta :gråta

Tho I keep searching for an answer,
I never seem to find what Im looking for
Oh lord, I pray
You give me strength to carry on,
cos I know what it means
To walk along the lonely street of dreams

An here I go again on my own
Goin down the only road Ive ever known,
Like a drifter I was born to walk alone
An Ive made up my mind
I aint wasting no more time
 

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Ort
Göteborg
Hoj
gdfs
Den här tråden behöver kattungar för att bli mysig igen.
 

Bifogat

  • FunnyPart-com-kittens.jpg
    FunnyPart-com-kittens.jpg
    17.7 KB · Visningar: 50

Freddola

Ny medlem
Gick med
23 Jun 2005
Ort
K-town
Hoj
Husa 650, kawwa 250
Behövs inte honkiie för Prulle har lämnat internetforumet för alltid.

Dax o börja fira! :fyllisar :öl :cpparty :Rockbanan
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Nu gäller prövotid för AM-körkortet

En ändring i körkortslagen ...

Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Prövotid på AM-körkortet införs

En ändring i körkortslagen ...

2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

Top