zilog
Mr. Hardtechno
Jag har slip-on liggande, men väljer att köra med originaldämpare för att störa mindre. Trots att jag upplever en satans skillnad i prestanda.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Och vem orkar montera på original dämpare en dag om året.. det össlar ju bara dyr körtid. Så länge det inte blir två:a så blir det bullerdämpare på!!
Om vi inte syns så måste vi höras.![]()
Akta er får Svenska bostäder![]()
![]()
![]()
kolla klippet e detta ett cccp land (Ryssland)man kan ju tro att vi lever i kina
![]()
//Robin
Ni som undrar varför de inte gnäller på bilar, glömmer att 80% av alla MC har slipon, medan bara 20% av bilarna har effektsystem. Därför blir inte folk lika irriterade.
OBS! Det här är inga exakta siffror. Men klart folk blir irriterade. Jag bor själv utmed en hårdtrafikerad gata och det är inte kul varken när MC-förare eller bilförare gasar som jävla idioter mitt i natten. Det handlar mer om hänsyn än hur mycket bilen låter, att en sporthoj eller kromsläde åker förbi här i normalt tempo rör mig inte i ryggen men när nån jävla turbovolvo gasar runt, runt, runt i korsningen eller när nån custom-hoj står och gasar vid rödljuset är det en helt annan femma. Det är nog också det som de flesta stör sig på.
Om du i bakhuvudet har en gnutta respekt för din omgivning så ska man alltså inte behöva känna sig träffad. Förhoppningsvis kanske det väcker upp någon respektlös idiot, men en del här verkar reagera på det sättet att "gnäller de? DÅ JÄVLAR SKA DE FÅ HÖRA!". Inte imponerande...
Men här är det nog kromslädarna som står för det större besväret, även om SH inte är långt efter..
![]() |
Vinnarhjälmen utlämnad
Robin Axelsson lämnar över ... |
![]() |
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten
Yamaha Motor Europa NV fil ... |
![]() |
Distinguished Gentleman’s Ride -25
Under söndagen den 18 maj d... |
![]() |
Dags att boka in Gotland Ring!
Upplev magiska Gotland Ring... |