Mc gnället har börjat...

Bettskena

It's good to be me!
Gick med
7 Aug 2006
Hoj
Gixxer 750 K8
våren är här och med det kommer gnället...

Bifogat

• mcinsändare.jpg
    mcinsändare.jpg
    56 KB · Visningar: 1,669
Erkänn att det finns en viss poäng!

Men här är det nog kromslädarna som står för det större besväret, även om SH inte är långt efter..

ok, visst finns det en viss poäng...fast inte det allra viktigaste att gnälla om i ett samhälle idag...

Erkänn att det finns en viss poäng!

Men här är det nog kromslädarna som står för det större besväret, även om SH inte är långt efter..

Hmm... Då borde det samma gälla för alla bilägare som byter till andra avgassystem för att bilen ska låta häftigare eller?:va :rolleyes:

Det värsta är att jag i viss mån faktiskt håller med insändaren....

Efter att själv fått temporär tinitus och migrän för att en idiotjävel till HD-åkare gav fullgas med definitivt raka rör precis bredvid mej när jag var ute och cyklade så passar jag mej för att väsnas för jäkligt.

Det känns dock som det finns hojkategorier som väsnas mer än sporthojar så det är inte så många här som behöver känna sej träffade.

Just nu kör jag symaskindämpare,men jag lovar att i sommar det kommer på en
relativt grövre sak...mohahaha.......

He he ja man känner igen sig. . . . låter lite dumt när man läser det så......men ljudet är ju så goooott
:)

Jag är så jävla outlaw när jag kör på min twin med modifierade ljuddämpare.
Förbjud alla som talar högt i mobiltelefon också för det kan man fan få migrän av.

Twinmuller är ju för fan som medicin för öronen :tungan

Förbjud alla elaka fruar/flickvänner för de ger en garanterat migrän.

Nej, nej, nej till bron!!!!

Last edited:
Det känns dock som det finns hojkategorier som väsnas mer än sporthojar så det är inte så många här som behöver känna sej träffade.

Prexist! Sporthojarna är nog dom som minst borde känna sig träffade. :)

På sjön är det helt förjävligt! Det finns idiiter som åker runt med Magnum V8'or på 7,4 liter helt utan ljuddämpning :mad:

Dom jävlarna kan åka jämte Stadsgårdskajen eller Strandvägen (eller vart som helst) mitt i stan fram och tillbaka 100ggr helt lagligt.

Skitkul faktiskt :)

Sen är det ju inte helt fel om man i alla fall hörs när vissa bilister kör runt med skygglapparna på.

Och vem orkar montera på original dämpare en dag om året.. det össlar ju bara dyr körtid. Så länge det inte blir två:a så blir det bullerdämpare på!!

Klart att det finns en poäng i artikeln MEN om en bil låter lika mycket som en hoj med slip-on så gnälls det fanemej inte.
Samma sak gäller för kromslädarna med sina raka rör... varför är de mer accepterade?

Last edited:
Nyheter
Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...