I natt så drömde jag...

Martein

därför att älg
Gick med
5 Jun 2006
Hoj
gixxah sevenfifteh
Jo tänkte att det skulle vara kul att se vad ni andra sporthojare drömmer om då jag dom gånger jag berättar vad jag har drömt blir anklagad för att vara knasig osv.. :D

Som i natt tex då drömde jag följande:

Jag var i en park med några vänner, en park mkt lik hagaparken med stora kullar och... träd osv...
Där körde en av kompisarna en konstig skapelse som närmast kan beskrivas som en markbunden zeppelinare, det var en sittplats framför ett träd som höll i någon sorts tillplattad heliumbalong. I bak satt det nog någon fläkt eller liknande även fast jag alldrig såg den.(nått man kan ta patent på tror ni? :gnissla )

Han hade sitt kul och sen var det min tur! jag spännde fast mig i 4-punkts bältet och tog tag i gasreglaget(en spak som hängde ner från balongen) och tryckte av.
Det gick frammåt i ungefär snabb cykelhastighet och sen vred man till med höften för att styra och skutta/flyga tjejerna som låg och solade(givetvis topless) skrek först av förskräckelse sen av jubel när jag kom flygande över dom från ena sidan kullen, kuvl!

Efter det så skulle vi av någon underlig anledning beställa grav av en murare i en grotta som murade i 10X normalt accordstempo.. :va

nästa! :rolleyes:

Hur ska vi tolka innebörden i det här då?

Du drömmer om både kullar, grottor, spakar och ballonger.....

Jo tänkte att det skulle vara kul att se vad ni andra sporthojare drömmer om då jag dom gånger jag berättar vad jag har drömt blir anklagad för att vara knasig osv.. :D

Som i natt tex då drömde jag följande:

Jag var i en park med några vänner, en park mkt lik hagaparken med stora kullar och... träd osv...
Där körde en av kompisarna en konstig skapelse som närmast kan beskrivas som en markbunden zeppelinare, det var en sittplats framför ett träd som höll i någon sorts tillplattad heliumbalong. I bak satt det nog någon fläkt eller liknande även fast jag alldrig såg den.(nått man kan ta patent på tror ni? :gnissla )

Han hade sitt kul och sen var det min tur! jag spännde fast mig i 4-punkts bältet och tog tag i gasreglaget(en spak som hängde ner från balongen) och tryckte av.
Det gick frammåt i ungefär snabb cykelhastighet och sen vred man till med höften för att styra och skutta/flyga tjejerna som låg och solade(givetvis topless) skrek först av förskräckelse sen av jubel när jag kom flygande över dom från ena sidan kullen, kuvl!

Efter det så skulle vi av någon underlig anledning beställa grav av en murare i en grotta som murade i 10X normalt accordstempo.. :va

nästa! :rolleyes:

Jag drömmer ofta att jag ska åka in i fängelse. Det är alltid för helt dumma småsaker, inte typ att man styckmördar nån och äter upp dom.
Som senast t ex, då drömde jag att jag och en kompis var ute och gick. Helt plötsligt tog han upp en näve vinbär och kastade allt han orkade i vindrutan på en passerande bil. Då var det naturligtvis fängelse direkt. Att det inte var jag som kastade brydde sig inte polisen om.

Nu för tiden har jag lärt mig att känna igen dom här drömmarna. Ofta börjar jag tänka i drömmen att "Det här har jag ju drömt flera ggr förut. Om jag har jävligt tur så drömmer jag bara nu också.". Sen brukar jag kunna övertyga mig själv om att det bara är en dröm och då kan jag välja att vakna. Jag har säkert haft 5-6 såna drömmar det senaste året. Föstår inte riktigt varför, men det betyder säkert nånting. Kan tillägga att jag inte är kriminellt belastad.

Jag drömde att jag skulle ut med Peter Sundfeldt och provköra bilar för motorjournalen, en S80 v8, någon annan skum halvsportig bil och min Audi A4 skulle också vara med...

Började med S80, startade från götaplatsen i gbg och körde upp mot chalmers, kom inte längre än till första S kurvan innan den vråltunga, framhjulsdrivna, S80 landade i diket...
- Inga problem, du behöver inte oroa dig... Säger Peter och vi putar upp bilen på vägen igen. (den va skittung när man körde den men det va visst inga problem att lyfta upp den ur diket på 2 pers... :va )
Konstaterde att den var ramsne...

Drömde också något om en biljakt och lite annat inne i centrala göteborg... Antar att det var mina mad skillz i bilkörning från biljakterna som gjorde att Peter ville ha med mig som testförare i Motorjournalen...

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg