Det smakar bensin när jag borstar tänderna, varför?

• Thread starter Thread starter FreddaGädda
  • Start date Start date

FreddaGädda

Guest
Inte om man gör det som man ska, men ta idag som exempel.

Jag borstade tänderna "igår kväll" innan jag lade mig i sängen.
Dvs vid 05-tiden inatt. Klev upp vid 16 och har suttit framför datorn fram tills nu. Gick precis och hämtade tandborsten, och efter att ha borstat några tag fram och tillbaka så framgår en påfallande bismak av bensin. Det verkar bli så när det gått ett bra tag sen man borstade senast och sovit mycket mellan gångerna. Verkar inte spela nån roll vilken tandkräm man har.

Varför?

Kan jag dra nytta av det här?
Tanka bilen med min saliv?

Dvs vid 05-tiden inatt. Klev upp vid 16 och har suttit framför datorn fram tills nu. Gick precis och hämtade tandborsten, och efter att ha borstat några tag fram och tillbaka så framgår en påfallande bismak av bensin. Det verkar bli så när det gått ett bra tag sen man borstade senast och sovit mycket mellan gångerna. Verkar inte spela nån roll vilken tandkräm man har.

Varför?

Dödsknarkets bieffekter :näsblod

Edit: Blanda knarket direkt i tanken istället! Blanda 1 del dödsknark och 4 delar aceton :yoparty

Har du ätit för lite, alltså - kroppen får ta energin från "lagrade fettet", så kan du få en andedräkt, som luktar lite åt aceton hållet

Har du ätit för lite, alltså - kroppen får ta energin från "lagrade fettet", så kan du få en andedräkt, som luktar lite åt aceton hållet

Mjo, det är jag fullt medveten om. Känner av det alldeles för ofta :hihi

Dock tror jag det är nåt annat det handlar om denna gång.

2812647 Har du druckit mycket bensin i ditt liv? Jag menar eftersom att du känner igen smaken.

Det skulle ju iofs förklara Zoolanderminen...
Alla har väll nån gång slangat från polarns moppetank eller liknande och fått i munnen?

Alla har väll nån gång slangat från polarns moppetank eller liknande och fått i munnen?
Nej. Inte jag.

Däremot så kan jag nämna att T-Röd inte smakar hallonsoda även om det ser ut som det. Och enligt en kompis så smakar inte Ajax Fete-des-fleures smågodis även om det luktar som det.

Varför?

Kan jag dra nytta av det här?
Tanka bilen med min saliv?

Fattar du inte att det naturligtvis är någon av dina polare som på en förfest ollat lite på din tandborste men sen ångrat sig och tvättat rent den med lite bensin.....

Bra tips: Ställ undan alla hygienartiklar.... (eller vid närmare eftertanke, ställ undan allt som finns i badrummet) nästa gång du har förfest med roliga polare.... :tummenupp

Hmm..Colgate...Colg8..Q8? Här finns definitivt rum för konspirationsteorier!

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg