Nån som har en clocky?

Putte

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
Tillfällligt utan
Funderar på att beställa en clocky.. Börjar före 5 varje morgon och har inte jätte lätt att vakna.. :gnissla Funderar på att skaffa mig en clocky men den finns ju bara i staterna så tänkte höra om nån testat en innan man beställer??

Länk

Med mitt morgonhumör hade jag fått renovera lägenheten varje dag om den lille fan ska springa & gömma sig. :mad:

Toppenprodukt, kul med lite annorlunda tänkande!

Kan förresten tipsa om en produkt som en polare på mitt tidigare jobb fick av sin läkare. Han hade riktigt svårt att komma upp i tid och sökte läkarhjälp. Vad dom gav honom var en vibrerande madrass (eller var det bara en kudde? är ett tag sedan) som kopplades till en väckarklocka. Han kom inte sent till jobbet nåt mer efter han började använda den.

Så har du problem med att komma upp, snacka med en läkare och se om dom fortfarande har nån liknande produkt.

Jag vaknar lättast när jag sätter datorn på larm.. o sätter på nån LÅT som jag tycker om rätt högt! då är man pigg när låten är slut!

Slutar ju bara med att man sparar massa hårda föremål vid sängen och börjar slänga på morgonen. :näsblod

Så hände med min förra mobil, fast jag slängde ju den då visserligen. :rolleyes:

Kan förresten tipsa om en produkt som en polare på mitt tidigare jobb fick av sin läkare. Han hade riktigt svårt att komma upp i tid och sökte läkarhjälp. Vad dom gav honom var en vibrerande madrass (eller var det bara en kudde? är ett tag sedan) som kopplades till en väckarklocka. Han kom inte sent till jobbet nåt mer efter han började använda den.

Så har du problem med att komma upp, snacka med en läkare och se om dom fortfarande har nån liknande produkt.

Problemet är ju inte att vakna utan att man ligger och snoozar i sömnen :D

Vad kostar den? Sån behöver jag... gruppköp kanske?

Kostar 50$ men fick svar på ett mail att dom inte levererar till europa än tyvärr.. men kommer förhoppningsvis!

Det som är så kanon med den är ju att man har en klocka brevid sängen där man vill ha den sen att den försvinner när man ska snooza gång två :D

Last edited:
Diskuterades förut på ett annat forum, då fanns det tydligen att köpa på tradera.

Jag skulle aldrig gå upp om jag hade en vibrerande madrass/kudde :tuttar

Jag skulle aldrig gå upp om jag hade en vibrerande madrass/kudde :tuttar

Fy skäms, gå genast och duscha kallt och tänk på deklarationen....

En sån där klocka kan väl vara kul som gadget, men sovrummet är inte större än att jag hittar den rätt snabbt ändå, lämmnar jag sovrumsdörren öppen är det bara en tidsfråga innan den gör plågan kort själv, den lär inte överleva hur många hopp nerför trappen till undervåningen som helst.

Däremot såg jag någon klocka som väckte en precis när man sov som lättast (inom en viss tid från önskad väckning) fungerar det så kan kanske det vara något för trögväckta..

Fy skäms, gå genast och duscha kallt och tänk på deklarationen....

En sån där klocka kan väl vara kul som gadget, men sovrummet är inte större än att jag hittar den rätt snabbt ändå, lämmnar jag sovrumsdörren öppen är det bara en tidsfråga innan den gör plågan kort själv, den lär inte överleva hur många hopp nerför trappen till undervåningen som helst.

Poängen är inte att den gömmer sig utan att den försvinner ur armens räckvidd tycker jag.. Jag ligger och snoozar i halvsömn tills klockan är för mycket, jag kan enkelt lösa det med att ha klockan en bit bort i rummet men vill samtidigt ha en klocka på säng bordet.. tror den kan funka kanon till det!

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg